قیمت سکه ؛ 160 هزار تومان تا سقوط به کانال 9 میلیونی

لست سکند

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه دوم مرداد ماه اندکی کاهش یافت با این حال قیمت سکه  160 هزار تومان تا سقوط به کانال 9 میلیون تومانی فاصله دارد.

به گزارش کاماپرس، امروز (2 مرداد 99 )در بازار سکه تهران قیمت سکه نزولی بود و  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 40 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۰ میلیون و ۱۶۰ هزار معامله شد.
و نزدیک شدن قیمت سکه به مرز 9 میلیون تومان در شرایطی است که در نخستین روزهای هفته، سکه به 11 میلیون تومان رسیده بود و همگام با کاهش نرخ ارز، قیمت سکه و طلا هم روند نزولی پیدا کرد.
نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران درباره وضعیت بازار سکه و طلا می گوید: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و۱۶۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 9 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او می افزاید: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به مبلغ ۹۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مطالب مرتبط را بخوانید:

کاهش قیمت سکه با ترکیدن حباب سکه

راز آسمان پایتخت

دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران معتقد است که در حال حاضر حباب سکه حدود ۸۰۰ هزار تومان بوده و به طور کلی روند قیمت طلا و سکه کاهشی است و دلیل آن هم افت نرخ ارز است؛ موضوعی که پیش از این رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران هم به آن اشاره کرده بود، به گفته ابراهیم محمد ولی، متاسفانه قیمت سکه همچنان بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان با قیمت طلا فاصله دارد و امیدوار هستیم با اتفاقاتی که برای کنترل بازار ارز افتاده است، این بحث حباب و فاصله قیمتی هم کم شود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز