قیمت سکه ؛ 160 هزار تومان تا سقوط به کانال 9 میلیونی

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه دوم مرداد ماه اندکی کاهش یافت با این حال قیمت سکه  160 هزار تومان تا سقوط به کانال 9 میلیون تومانی فاصله دارد.

به گزارش کاماپرس، امروز (2 مرداد 99 )در بازار سکه تهران قیمت سکه نزولی بود و  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 40 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۰ میلیون و ۱۶۰ هزار معامله شد.
و نزدیک شدن قیمت سکه به مرز 9 میلیون تومان در شرایطی است که در نخستین روزهای هفته، سکه به 11 میلیون تومان رسیده بود و همگام با کاهش نرخ ارز، قیمت سکه و طلا هم روند نزولی پیدا کرد.
نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران درباره وضعیت بازار سکه و طلا می گوید: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و۱۶۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 9 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او می افزاید: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به مبلغ ۹۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مطالب مرتبط را بخوانید:

کاهش قیمت سکه با ترکیدن حباب سکه

آریاک سفر

دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران معتقد است که در حال حاضر حباب سکه حدود ۸۰۰ هزار تومان بوده و به طور کلی روند قیمت طلا و سکه کاهشی است و دلیل آن هم افت نرخ ارز است؛ موضوعی که پیش از این رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران هم به آن اشاره کرده بود، به گفته ابراهیم محمد ولی، متاسفانه قیمت سکه همچنان بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان با قیمت طلا فاصله دارد و امیدوار هستیم با اتفاقاتی که برای کنترل بازار ارز افتاده است، این بحث حباب و فاصله قیمتی هم کم شود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز