بهترین تفریح های خلیج فارس در قطر

دوحه-کاماپس
ژیوار

پایتخت قطر، شهری است که سنت‌های باستانی و امکانات مدرن را در کنار هم گرد آورده تا گذشته‌اش را به تصویر بکشد و مشتاقانه منتظر آینده باشد.

به گزارش کاماپرس، قطر فراز و نشیب‌های زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است. زمانی نه چندان دور، یکی از فقیرترین کشورهای جهان به حساب می‌آمد و اکنون بر سکوی یکی از ثروتمندترین‌های دنیا ایستاده است. چه مقیم دوحه باشید و چه قصد خرید تور قطر را داشته باشید، این سرزمین با تفریحات مهیج و سرگرمی‌های زیادی از شما استقبال می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین تفریحات قطر می‌پردازد.

مانند یک میلیونر در مروارید قطر قدم بزنید

مروارید قطر برای بسیاری یک معجزه ساخته دست بشر است. این جزیره‌ی مصنوعی به یکی از مجلل ترین مناطق مرکز شهر دوحه تبدیل شده است. قطر به دلیل طراحی باورنکردنی مارینا و همچنین به علت داشتن طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان و چندین جزیره مصنوعی، شهرت زیادی کسب کرده است. سالانه، تقریباً 15 میلیون بازدیدکننده به مروارید قطر می‌روند و از مناظر دیدنی، از جمله ساختمان‌های مسکونی مرتفع و اسکله تفریحی دیدن می‌کنند. این اسکله مملو از قایق‌های تفریحی است که طعمی از تجمل و مدرنیته را به مخاطبان عرضه می‌کند.

سافاری در صحرا را تجربه کنید

تپه‌های شنی خارق‌العاده و مناظر طبیعی صحرای دوحه را در یک سافاری صحرا کاوش کنید و لذت ببرید. اگر می‌خواهید خوابیدن در زیر آسمان را در شب‌های صحرا تجربه کنید، سافاری شبانه را از دست ندهید. تورهای سافاری در صحرا در تمامی ساعات روز به صورت نیم‌روز تا یک روز کامل را شامل می‌شود.

بیابان‌‌های قطر را با شترسواری امتحان کنید

سفر به دوحه بدون یک سواری در سراسر مناظر بیابان کامل نمی‌شود. شترسواری یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در دوحه انجام داد. با راهنمایی یک متخصص از مناظر تماشایی صحرا با نشستن بر روی پشت یک شتر مرتفع لذت ببرید. بسیاری از گردشگران تجربه شترسواری را یک لحظه فراموش نشدنی توصیف می‌کنند.

دریان سفر امید

بیابان های قطر-کاماپرس

با یک بالون گرم بر فراز دوحه قدم بزنید

تماشای دوحه، از ارتفاعات بالا با بالون سواری قطعا باید جالب باشد. مناظر باورنکردنی از صحرا، شهر، خلیج فارس و فراتر از آن، داشتن یک تصویر پانوراما، تور قطر را مهیج‌تر می‌کند. طلوع خورشید را در آسمان قطر تجربه کنید و در اولین ساعات روز از هوای تازه صبح لذت ببرید. چه با همراهی دوستان یا خانواده و یا به تنهایی در اندیشه بالون سواری باشید، با وجود پکیج‌های مختلف نیاز هر مسافر به راحتی برآورده می‌شود.

در شهربازی دوحه خود را به کمی آدرنالین دعوت کنید

اگر با کودکان سفر می‌کنید، یا اهل هیجان هستید شهربازی دوحه سفر شما را تکمیل خواهد کرد. این شهربازی پیشرفته با بیش از 30 وسیله نقلیه، از جهات بسیاری منحصر به فرد است. یکی از دلایل آن ادغام فناوری شبیه سازها، بازی‌های واقعیت مجازی و تجربه بلندترین ترن هوایی سرپوشیده جهان است. این شهربازی موضوعی به سه بخش با مضامین الهام گرفته شده از تاریخ عربی، فناوری مدرن، تخیل و سرگرمی تقسیم شده است. هربخش تجربه‌ای باورنکردنی را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد.

شهربازی قطر-کاماپرس

رزرو تور قطر با یک آژانس معتبر دغدغه بسیاری از گردشگران و طرفداران کشورهای حوزه خلیج فارس است. آژانس آریاک سفر با ارائه طیف وسیعی از بهترین هتل‌های قطر به قدرت انتخاب مسافران در این زمینه افزوده است. هتل کرون پلازا وست، هیلتون، جی دبلیو مریوت مارکوس، تعداد اندکی از هتل‌های پرطرفدار در میان گردشگران بوده است. آریاک سفر با 20 سال سابقه مثبت در زمینه اخذ ویزا نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، فیسبوک، آپارات و یوتیوب حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز