قیمت رهن کامل آپارتمان 1 خوابه در ورامین

ژیوار

ورامین شهری در جنوب شرقی استان تهران است که طبق آمار سال 1397 حدود 283 هزار نفر جمعیت دارد. با توجه به نزدیکی این شهر به تهران و مناسب‌تر بودن قیمت خانه‌های آن افراد زیادی به این شهر کوچ کرده‌اند. در این شهر آپارتمان‌های زیادی وجود دارد و طرح ملی مسکن در ورامین در حال اجرا شدن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت رهن کامل آپارتمان 1 خوابه در ورامین را بررسی می‌کند.

* آپارتمانی 55 متری در ورامین با ودیعه 150 میلیون تومان برای رهن گذاشته شده است. این آپارتمان 1 خوابه در سال 1386 ساخته شده است. با اینکه واحد در طبقه چهارم واقع شده اما ساختمان فاقد آسانسور است. از امکانات این خانه می‌توان به انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* ودیعه خانه‌ای یک خوابه در ورامین 200 میلیون تومان تعیین شده است. متراژ خانه 65 متر بوده و فاقد آسانسور است. خانه مذکور در سال 1380 ساخته شده و در طبقه اول یک خانه دو طبقه قرار دارد. این واحد فاقد پارکینگ است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

* ودیعه خانه‌ای نوساز و یک خوابه در ورامین 300 میلیون تومان است. این خانه در سال 1399 ساخته شده و متراژ آن 70 متر است. واحد مذکور در طبقه اول آپارتمان واقع شده است. پارکینگ و انباری امکانات این خانه هستند.

* خانه‌ای یک خوابه خیابان طالقانی ورامین ودیعه 400 میلیون تومانی دارد. متراژ خانه 85 متر است. سال ساخت بنا 1392 بوده و در طبقه دوم ساختمانی دو طبقه قرار دارد. این خانه فاقد آسانسور و پارکینگ است، اما انباری دارد.

* یک خانه بازسازی شده 135 متری در ورامین ودیعه 520 میلیون تومانی دارد. این واحد 1 اتاق خواب دارد. آپارتمان مذکور در خیابان 12 فروردین قرار داشته و فاقد آسانسور و پارکینگ است. این خانه در طبقه اول ساختمانی دو طیقه قرار دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز