5 شغل با حقوق بالای 20 میلیون تومان برای مهندسان عمران و معماری

متوسط حقوق یک مهندس عمران در سال 1401 حدود 9 میلیون و 800 هزار تومان بوده است. سقف دستمزد برای این شغل در سال گذشته حدود 20 میلیون تومان بوده است. با این حال برخی موقعیت‌های شغلی با توجه به مهارت و تجربه فرد میزان حقوق بالاتری پرداخت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس 5 شغل با حقوق بالای 20 میلیون تومان را برای مهندسان عمران و معماری معرفی می‌کند.

* یک شرکت فعال در حوزه معماری و عمران نیاز به نقشه‌بردار فتوگرامتری دارد. حداقل حقوق این شغل 20 میلیون تومان است. مدرک تحصیلی موردنیاز برای این موقعیت دکتری است. فرد متقاضی باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشد.

طراح سه‌بعدی دیگر موقعیت شغلی با حقوق 20 میلیون تومان است. حداقل سابقه موردنیاز برای این کار 5 سال اعلام شده است. فرد متقاضی باید تسلط کامل بر نرم‌افزار رندر و مدل‌سازی داشته باشد. نحوه همکاری در این شغل تمام‌وقت و حضوری است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* یک شرکت معماری و عمران در موقعیت شغلی شاپیست با حداقل حقوق 30 میلیون تومان استخدام می‌کند. در این شغل فرد باید پروژه‌های پتروشیمی و پالایشگاه را مدل‌سازی و نقشه‌گیری کند. شکل همکاری در این شغل دورکاری است. حداقل سابقه مورد نیاز تعیین شده سه سال است.

* شرکتی با حوزه فعالیت معماری و عمران نیاز به سرپرست کارگاه با حقوق 26 میلیون تومان دارد. مطالعه و تهیه اسکوپ کار پروژه، تهیه و پیش‌بینی هزینه‌های پروژه، پیگیری کمی و کیفی کارها در واحدهای مختلف، پیگیری عملیات اجرایی، ساخت و خرید و … از جمله وظایف تعیین شده برای این شغل هستند.

* شرکتی مدیر پروژه عمرانی با حقوق 40 میلیون تومان استخدام می‌کند. مدرک تحصیلی موردنیاز برای این شغل حداقل کارشناسی ارشد و سابقه کار موردنیاز حداقل شش سال است. توانایی در مدیریت پروژه، کنترل و نظارت بر عملیات اجرایی، نظارت بر پیمانکار، توانایی در رنامه‌ریزی و زمان‌بندی و … از جمله شرایط پذیرش در این شغل هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “5 شغل با حقوق بالای 20 میلیون تومان برای مهندسان عمران و معماری

  1. Moazmiamin گفته:

    رزومه کاری من با ده سال سابقه فقط در صنایع و ایجاد پالایشگاه پتروشیمی و ساخت کارخانه فولاد با شرکای چینی و المانی در ساخت کوره نسوز مطابق پروکسیجر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز