تماشای 5 ساحل آرامش بخش در تور سامویی و پوکت

سواحل پوکت-کاماپرس
آریاک سفر

طبیعت شگف‌انگیز، معابد و معماری‌های فوق‌العاده، آداب و رسوم و فرهنگ غنی، غذاهای محلی بی‌نظیر در تایلند از معدود دلایلی هستند که باعث می‌شود سفر به سرزمین طلایی یا سرزمین معابد را در برنامه سفرهای خارجی خود قرار دهیم. اما با توجه به افزایش نرخ دلار و هزینه‌های بالای این نوع سفر، برنامه‌ریزی برای سفر به کشور هزاران لبخند تقریبا ناممکن باشد. در این میان تور اقساطی تایلند شرایطی را فراهم آورده است تا بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از پرداخت هزینه به‌صورت یکجا به گشت‌وگذار در این کشور رویایی بپردازید.

پوکت و سامویی به خاطر سواحل برجسته‌، احتمالا بیش از هر چیز دیگری در تایلند، شناخته شده‌اند. در سراسر جزیره، طیف گسترده‌ای از فضاها، مناظر، امکانات و بافت‌های شنی نرم در دسترس است. اما با چنین حجم وسیعی از انتخاب، به این سوال که بهترین ساحل پوکت یا سامویی کدام است نمی‌توان پاسخ قاطعی داد. انتخاب بهترین سواحل تا حد زیادی به نحوه قضاوت شما در مورد “ساحل خوب” بستگی دارد. تعدادی از معیارها از جمله در دسترس بودن، ظرافت شن و ماسه‌ها و ایده‌آل بودن محیط در این نوشته درنظر گرفته شده است. اگر سفر به این دو شهر را در پیش دارید. با مطالعه این پنج ساحل منتخب می‌توانید ببینید که آیا با این فهرست موافقید یا خیر؟

کاماپرس در ادامه به معرفی مناطق ساحلی سامویی و پوکت در در تور اقساطی تایلند می‌پردازد.

ساحل لامای در سامویی

لامای یکی از زیباترین سواحل سامویی است. در این ساحل از ماساژ در یکی از استراحتگاه‌های این منطقه لذت ببرید و دهکده‌ها و معابد ماهیگیری زیبای اطراف را کشف کنید. در غرفه‌های بازارهای اطراف سرگردان شوید تا شیرینی نارگیل محلی به نام گالامای را بچشید. این منطقه دارای طیف متنوعی از استراحتگاه‌ها و اسپاهای پیشرفته یوگا تا خانه‌های ییلاقی ارزان و ساده است.

سواحل زیادی برای آفتاب گرفتن و شنا وجود دارد.

دریان سفر امید

برای کسب تجربه‌ای غنی‌تر، از موزه فولکلور معبد دیدن کنید. در معبد می‌توانید با یک راهب مومیایی شده روبه‌رو شوید. بدن این راهب در یک تابوت شیشه‌ای محصور شده و بیش از 40 سال است که تقریباً پوسیده نشده است.

ساحل-کاماپرس

ساحل بوپوت در سامویی

ساحل بوپوت یکی از طولانی‌ترین سواحل سامویی است. به عنوان یکی از قدیمی‌ترین روستاهای جزیره، برای سال‌ها تحت تأثیر اتفاقات بسیاری از فرهنگ سنتی تایلندی و چینی گرفته تا استعمارگران فرانسوی و اخیراً هجوم گردشگران قرار گرفته است.

تمامی ورزش‌های آبی در امتداد ساحل در دسترس هستند و اگر به شهر بروید باید گزینه‌های زیادی برای غواصی و ماهیگیری پیدا کنید. می‌توانید در یکی از رستوران‌های دهکده ماهیگیر، وعده‌ای سفارش دهید. طبخ غذاهای دریایی تخصص سرآشپزهای ساحل بوپوت است. پس از غروب خورشید، جمعیت متفاوتی را در روستا شاهد خواهید بود. بازارهای شبانه در روزهای جمعه برای سرگرم شدن کودکان مناسب است. یک بعد از ظهر را به همراه خانواده در یکی از چای‌خانه‌های چینی سپری کنید.

ساحل نقره‌ای در سامویی

این ساحل کارت پستالی که در میان درختان نخل تاب‌خورده و آب فیروزه‌ای قرار گرفته، برای استراحت روی شن‌های طلایی، شنا در آب گرم و لذت بردن از طلوع خورشید ایده‌آل است.ساحل زیبای نقره‌ای در ساحل شرقی سامویی واقع شده است. یک محیط فوق العاده برای آفتاب گرفتن، شنا و غذا خوردن در رستوران‌های ساحلی است. زود از خواب بیدار شوید و هنگام سحر به ساحل بیایید تا در سکوت محض و آرامش، به تماشای طلوع خورشید و آسمانی با سایه‌های نارنجی، قرمز و زرد بنشینید.در ساحل نقره‌ای صندلی‌ای برای کرایه وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید استراحت کنید، یک حوله یا پتو به همراه داشته باشید. یک نقطه ساکت پیدا کنید و به آب فیروزه‌ای خیره شوید که در زیر نور خورشید می‌درخشد و شما را وسوسه می‌کند تا یک غواصی پرهیجان داشته باشید. تعداد انگشت شماری بار و رستوران در کنار ساحل قرار دارند. غذاهای دریایی تازه پخته شده با ادویه ها و سبزیجات تند تایلندی رضایت گردشگران را جلب می‌کند.

ساحل-کاماپرس

ساحل کاتا در پوکت

این ساحل اغلب شلوغ، اما از بسیاری جهات دلپذیر است. ساحل کاتا یک نوار 1.5 کیلومتری از شن‌های طلایی را دربر می‌گیرد و به دلیل ترکیبی از زیبایی، امکانات و فعالیت‌ها، یکی از محبوب‌ترین سواحل پوکت به حساب می‌آید. روزانه صدها نفر روانه این ساحل می‌شوند تا علاوه‌بر تماشای مناظر زیبا، در دریا شنا کنند. در طول فصل بادهای موسمی شمال شرقی، یعنی از نوامبر تا آوریل، دریای گرم اغلب شبیه یک پنکیک صاف، شفاف و فیروزه‌ای است. فصل بادهای موسمی جنوب غربی از ماه می تا اکتبر می‌تواند شرایط شنا را سخت‌تر کند. در این زمان از سال، موج‌سواران برای لذت بردن از امواج و تجربه هیجانی بیشتر تجمع می‌یابند. در اواخر سال با آرام شدن آب‌ها، خلیج کاتا مملو از قایق‌های تفریحی زیبا می‌شود که از سراسر منطقه می‌آیند تا در مسابقات جام پادشاهی دسامبر، یکی از رویدادهای برتر قایقرانی آسیا، شرکت کنند.

ساحل سورین در پوکت

ساحل سورین در پوکت یک نقطه عالی برای آفتاب گرفتن روی ماسه‌های ریز و سفید است. آب‌های آرام و شفاف آن برای غواصی و کایاک سواری و همچنین بوگی بوردینگ و موج سواری انتخابی عالی است.اطراف ساحل را بوتیک‌فروشی‌ها، استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های زیبا احاطه کرده‌ است. این منطقه در تمام طول سال یک گزینه محبوب برای گردشگران محسوب می‌شود.

برای یافتن بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین تورها می‌توانید به سامانه گردشگری توربین رجوع کنید. این مجموعه با ارائه تورهای محبوب از جمله تور سامویی و پوکت، در برنامه ریزی یک سفر خاطره‌انگیز به گردشگران کمک می‌کند. بهبود کیفیت خدمات آژانس‌های گردشگری از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : باماسفرتوربین
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان