بررسی قیمت لحظه ای بیت کوین و دامیننس این رمزارز

نوسان قیمت بیت کوین طی یک هفته اخیر زیاد شده است. این رمزارز که تا اوسط هفته گذشته در کانال 30 هزار دلاری بود، اکنون تا مرز 28 هزار دلاری عقب نشینی کرده و برخی معتقدند نزول بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر بررسی قیمت لحظه‌ ای بیت کوین نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز در مرز 28 هزار و 395 دلاری قرار دارد. با احتساب قیمت تتر، نرخ این ارز دیجیتال تقریبا 52 میلیون و 952 هزار و 50 تومان است. در صورتی که فردی قصد خرید بیت کوین را داشته باشد، باید برای یک واحد کامل بیت کوین، 1 میلیارد و 503 میلیون و 956 هزار و 905 تومان بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرز 30 هزار دلاری برای بیت کوین به شدت حائز اهمیت بود. اکنون که این ارز دیجیتال کانال مذکور را ترک کرده امیدواری سرمایه گذاران و معامله گران آن کمتر شده است. در حال حاضر قیمت لحظه‌ ای بیت کوین در روز جاری بهبود شرایط این رمزارز را نشان می‌دهد اما همچنان با مرز 30 هزار دلاری فاصله دارد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت بیت کوین از محدوده 28 هزار و 855 دلاری عبور کند امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت. اگر مجددا نرخ بیت کوین کاهشی شود، اولین محدوده حمایتی قدرتمند این رمزارز در مرز 27 هزار و 571 دلاری خواهد بود.

دامیننس بیت کوین در کدام محدوده قرار گرفته است؟

بررسی جنبه‌های مختلف بازار بیت کوین نشان می‌دهد که این رمزارز اندکی از مواضع قدرتمند خود عقب نشینی کرده است. دامیننس یکی از اصطلاحات پرکاربرد بازار رمزارزها است که درک و توجه به آن برای بسیاری از تحلیلگران اهمیت دارد. بیشتر تحلیلگران بیت کوین به منظور پیش بینی روند بازار این ارز دیجیتال از مفهوم مذکور استفاده می‌کنند. به گفته این افراد، بررسی دامیننس بیت کوین تا حد زیادی شفافیت تحلیل‌ها را بالا می‌برد.

دو روز گذشته دامیننس بیت کوین روند رنج خود را حفظ کرده بود و بین حمایت 47 و مقاومت 48 درصد قرار دارد. کارشناسان پیش بینی کرده بودند اولین محدوده‌ای که احتمال برخورد بیت کوین وجود دارد، مجددا تست حمایت 47 درصد است. در صورتی که بیت کوین در این محدوده حمایتی واکنش مثبت نشان دهد احتمال رشد تا هدف 48 درصد وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

اکنون بررسی دامیننس بیت کوین نشان می‌دهد که این رمزارز به سقف کانال رنج در محدوده 48 درصد نزدیک شده است. در صورتی که این شاخص از محدوده مذکور عبور کند و فشار خرید هم بالا باشد، احتمال شکست مقاومت اولیه بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

بهترین مرجع برای کسب اطلاعات درست رمزارزی

در صورتی که فردی ساکن ایران باشد و به کسب اطلاعات بیشتر درباره بیت کوین علاقمند باشد، امکان مراجعه به وبسایت اکسکوینو را دارند. اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین و کیف پول امن رمزارزها است. این وبسایت تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری امن معاملاتی و پلتفرمی با رابط کاربری آسان زمینه تراکنش‌های نامحدود رمزارزی را فراهم کند.

افراد به منظور کسب اطلاعات به‌روز و دقیق درباره ارزهای دیجیتال، اخبار ارز دیجیتال و کسب اطلاع در مورد ارز دیجیتال کافی است به وبلاگ این مجموعه مراجعه کنند. تمامی اطلاعات دقیق و به روزرسانی شده درباره بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در این وبلاگ موجود است. ضمنا در صورت وجود مشکل در زمینه کسب اطلاعات و آمارها، تیم کارشناسان اوکی اکسچنج به شما مشاوره لازم را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز