بهترین سواحل در تور سریلانکا را بشناسید

ژیوار

سواحل گرمسیری سریلانکا بهترین مقصد برای سپری کردن یک تعطیلات جذاب تابستانی است. این کشور با داشتن حدود 1340 کیلومتر خط ساحلی زیبا به جذاب‌ترین منطقه گردشگری برای عاشقان ورزش‌های آبی و موج‌سواران حرفه‌ای تبدیل شده است. به علاوه، حیات وحش بی‌نظیر سواحل سریلانکا مانند لاک‌پشت‌های در حال انقراض و نهنگ‌های آبی، جذابیت این منطقه را بیشتر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کسانی که به دیدن این کشور زیبا علاقمندند می‌توانند ارزان‌ترین و یا لاکچری‌ترین تور سریلانکا را با مراجعه به وبسایت ایوار رزرو نمایند. این مجموعه، با بهترین برنامه‌ریزی و ارائه قیمت‌های مناسب همواره توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که کارشناسان ایوار به صورت تلفنی و حضوری آماده راهنمایی مسافران خواهند بود.

در ادامه، بهترین سواحل سریلانکا معرفی خواهد شد.

آب‌های آرام ساحل آناواتانا شنا کنید

ساحل آناواتانا در 6 کیلومتری قلعه تاریخی گاله واقع شده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین سواحل شنا در تور سریلانکا شناخته می‌شود. به همین دلیل، امکانات این ساحل به خوبی توسعه پیدا کرده و ممکن است در برخی از ایام سال بسیار شلوغ باشد. وجود صخره‌های دریایی در کنار آب‌های نیلگون ساحل آناواتانا زیبایی اینجا را دو چندان کرده است. رستوران‌های مختلف، جت اسکی، تخت‌های آفتاب‌گیر و برگزاری مهمانی‌های ساحلی از دیگر جاذبه‌های این ساحل به شمار می‌رود.

دریان سفر امید

بهترین عکس‌ها را در ساحل دالاولا بگیرید

ساحل دالاولا دقیقاً در شرق ساحل آناواتانا قرار دارد. صخره‌ جذاب ساحل دالاولا موسوم به صخره قورباغه، بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های منحصر به فرد است. به گردشگرانی که از این ساحل بازدید می‌کنند، توصیه می‌شود که غذاهای خوش‌طعم رستوران معروف ویجیا را امتحان کنند. ساحل دالاولا یکی از بهترین نقاط گردشگری تور سریلانکا برای خانواده‌ها بوده و لاک‌پشت‌های دالاولا برای بسیاری از کودکان جذاب است.

موج‌سواری در ساحل ولیگاما

علاقمندان به موج‌سواری می‌توانند یک موج‌سواری عالی را در ساحل ولیگاما تجربه کنند. اغلب موج‌سواران مبتدی، آموزش خود را از این ساحل آغاز می‌کنند. شن‌های نرم و طلایی ساحل ولیگاما همراه با تخت‌های اجاره‌ای آن بهترین مکان برای استراحت در زیر آفتاب است. به علاوه، در این ساحل می‌توان با هر بودجه‌ای از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های جذاب سریلانکا لذت برد.

از آرامش ساحل کالانا لذت ببرید

گردشگرانی که به دنبال یک ساحل آرام و خلوت برای گذران اوقات فراغت خود هستند، باید حتماً سری به ساحل کابالانا بزنند. استراحت بر روی تخت‌‌های ساحل کابالانا در کنار آب‌های آرام و صخره‌های زیبا آرامش بی‌نظیری به مسافران می‌بخشد. همچنین، ‌کلاس‌های موج‌سواری این ساحل نیز برای یادگیری این حرفه بسیار مناسب است. گردشگران می‌توانند برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های خنک به رستوران‌های اطراف جاده گاله-ماتارا مراجعه کنند.

نهنگ‌های آبی را در ساحل میریسا تماشا کنید

بسیاری از مسافرانی که به سریلانکا سفر می‌کنند، علاقمندند تا نهنگ‌های آبی این منطقه را ببینند. ساحل میریسا برای چنین تجربه‌ای بهترین مکان است. در ساحل میریسا هر روز قایق‌هایی برای سفرهای دریایی نیم روزه وجود دارد که تماشای آب‌های نیلگون و نهنگ‌های آبی را آسان می‌کند. همچنین، در این ساحل امکان غواصی در شرق خلیج وجود دارد. موج‌سواری، کلاس‌های یوگا و رستوران‌های فراوان از دیگر جذابیت‌های این ساحل در تور سریلانکا محسوب می‌شود.

تماشای طبیعت ساحل هیریکیتیا را از دست ندهید

خلیج عمیق هیریکیتیا توسط یک جنگل بسیار زیبا احاطه شده و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. این مکان شگفت‌انگیز، فضای آرامی داشته و موج‌سواران زیادی اینجا را برای تفریحات خود انتخاب می‌کنند. به علاوه، مجموعه بی‌نظیری از رستوران‌ها، کافه‌ها، مهمان‌خانه‌ها و ویلاها در اطراف ساحل هیریکیتیا در میان نخل‌های نارگیل وجود دارد که دسترسی به هر نوع امکانات را برای گردشگران آسان می‌کند.

در هتل‌های شیک ساحل بنتوتا اقامت کنید

سواحل غربی سریلانکا از جمله ساحل بنتوتا مملو از هتل‌های بزرگ و شیک است. شن‌های عسلی رنگ این ساحل در کنار آب‌های نیلگون آن، منظره‌ای جذاب را گرفتن عکس‌های زیبا به وجود آورده است. انواع مختلف ورزش‌های آبی در ساحل بنتوتا برای گردشگران در نظر گرفته شده؛ اما دسترسی به رستوران یا کافه در اینجا کمی دشوار است. با این حال، بدون شک شنا و غواصی در آب‌های آرام ساحل بنتوتا بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آژانس گردشگری ایوار با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری و برگزاری تور، مقدمات یک سفر عالی و دلنشین را برای شما در سریلانکا فراهم کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایوار
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز