قیمت روز آهن آلات 19 فروردین 1402 / خرید لوله مبلی با بهترین قیمت

ژیوار

زندگی مدرن تا حد زیادی به حضور فلز آهن بستگی دارد. این فلز که بیشترین استفاده را در بین تمامی فلزات دارد حتی برای انجام ساده ترین کارهای روزانه نیز لازم است. فهرست کاملی از انواع کاربردهای آهن و فولاد وجود دارد که بی پایان به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آغاز عصر آهن حدود هزار سال پیش از میلاد مسیح، پیشرفت بشر در صلح و جنگ به شدت به تجهیزات ساخته شده با آهن وابسته بوده است. در نهایت انقلاب صنعتی و مکانیزه شدن انواع فعالیت‌ها، زندگی بشر را با سرعت بیشتری به حرکت وادار کرد. صنعت فولاد حاوی محصولات گوناگونی است. لوله مبلی یکی از مقاطع پرکاربرد این صنعت به شمار می‌رود. این لوله به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت، استحکام بالا و وزن اندک کاربرد گسترده‌ای دارد. در ادامه کاماپرس به معرفی لوله مبلی و قیمت روز آن‌ها می‌پردازد.

لوله مبلی چیست؟

لوله مبلی یا لوله سبک، از نورد سرد ورق‌های آهنی تشکیل شده است. ورق‌های استفاده شده در ساخت این لوله، روغنی است در نتیجه این محصول با لوله روغنی نیز شناخته می‌شود. محدوده ضخامت لوله مبلی از 0.4 میلی‌متر تا 1.5 میلی‌متر را شامل می‌شود. قیمت گذاری لوله روغنی در واحد وزن صورت می‌گیرد. قیمت جهانی ورق نورد سرد، نوسانات ارز، تعرفه گمرک و سایر هزینه‌های جانبی از جمله عوامل تاثیرگزار در برآیند قیمت لوله مبلی است.

ویژگی‌های لوله مبلی

لوله مبلی از کیفیت سطحی خوب و میزان جوش پذیری مناسبی برخوردار است. میزان فرم پذیری آن در فرآیندهایی همچون کشش و خم کاری باعث افزایش کاربرد آن در صنایع متفاوت شده است. لازم به ذکر است که این لوله‌ها قابلیت آبکاری و ظرفیت بالا جهت تحمل کشش سرد را دارند.

دریان سفر امید

کاربردهای لوله مبلی

اصولا لوله‌های معمولی تنها دو یا سه ضخامت دارند. با پیشرفت صنعت و با تولید لوله مبلی در ضخامت‌های گوناگون، کابرد آن‌ها نیز روز به روز گسترش یافته است. وزن کم لوله دلیل مهم دیگری جهت افزایش استفاده از لوله روغنی است. لوازم خانگی، خودروسازی، ساخت دوچرخه، مبلمان و صنایع هوایی تعدادی از موارد مصرف لوله سبک را نشان می‌دهد.

جدول زیر قیمت روز انواع محصولات این صنعت را در تاریخ 19 فروردین 1402 در برمی‌گیرد:

منبع: https://ahanmelal.com/metal-pipe/stainless-steel-furniture-pipe-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان