قیمت محبوب ترین خودروهای کیا در بازار ایران

ژیوار

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی کره‌ای کیاموتورز نام دارد. این شرکت خودروساز طی سال‌های اخبر محصولات متنوع و باکیفیتی ارائه داده که توجه بسیاری از خریداران خودرو در جهان به‌ویژه در بازار ایران را به خود جلب کرده است.

محصولات کیاموتورز در ایران تنوع زیادی داشته و به یک یا چند مدل خلاصه نمی‌شود. اما از میان محصولات متنوع کیاموتورز که در بازار ایران عرضه شده برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری دارند که کاماپرس قیمت این محصولات را بررسی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در حال حاضر در بازار ایران کیا اپتیما 2017 با قیمت دو میلیارد و 800 میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت کیا اپتیما هیبرید 2018 سه میلیارد تومان اعلام شده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد متقاضیان برای خرید کیا اسپورتیج 2017 و کیا اسپورتیج 2018 باید به ترتیب سه میلیارد و 150 میلیون تومان و سه میلیارد و 350 میلیون تومان پرداخت کنند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کیا سورنتو مدل 2017 و 2018 نیز از آن دست محصولاتی هستند که در بازار بیش از 4 میلیارد تومان قیمت دارند. خریدار مدل 2017 نیازمند بودجه‌ای معادل چهار میلیارد و 100 میلیون تومان و خریدار مدل 2018 نیازمند بودجه‌ای معادل چهار میلیارد و 700 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز