خرید و فروش اتریوم در صرافی چه شرایطی دارد؟

ژیوار

علاقمندان به حضور در بازار رمزارزها و فعالان این بازار، برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود باید فرآیندی را سپری کنند. در واقع صرف داشتن نقدینگی کافی، شناختن و بررسی رمزارز موردنظر و مسائل این چنینی کافی نیست و باید فرآیند مشخصی را پشت سر گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به بازار رمزارزها روی ارزهای دیجیتال معروفی مانند بیت کوین و اتریوم مطالعه دارند. این ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2023 تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. برخی بر این باورند در صورت کاهش فشار سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا و ارتقا شبکه اتریوم، این ارز دیجیتال کانال 2 هزار دلاری را پشت سر خواهد گذاشت. به همین دلیل خیلی از افراد به این رمزارز تمایل نشان می‌دهند و مایل به خرید آن هستند. افرادی که مایل هستند به خرید و فروش رمزارز اتریوم از طریق صرافی معتبر بپردازند، باید مراحلی را سپری کنند؛

مراحل معامله اتریوم در صرافی معتبر

معمولا یکی از روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتالی مثل اتریوم، مراجعه به صرافی و معامله از طریق آن است. این روش، یکی از روش‌های معمول معامله رمزارزها است که در آن صرافی مانند واسطه‌ای بین خرید و فروشندگان عمل کرده و باعث آسان شدن فرآیند معاملات ارزهای دیجیتال می‌شود. افرادی که مایل به خرید و فروش رمزارز ها از طریق صرافی‌ها هستند باید به سایت صرافی مورد نظر خود مراجعه کرده و در آن حساب کاربری ایجاد کنند. بعد از احراز هویت و تکمیل فرآیند تشکیل حساب کاربری، امکان ایجاد یک کیف پول برای خرید و فروش و نگهداری رمزارزها وجود دارد. پس از آن هر فردی به راحتی امکان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را خواهد داشت و مشکلی برای وی شکل نخواهد گرفت.

تمامی معاملات ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های بین المللی معتبر به صورت آنلاین یا حضوری قابل انجام است. اما ایرانیان امکان استفاده از خدمات صرافی‌های بین المللی را ندارند. به همین دلیل باید از سایت‌های معتبر برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این وبسایت‌ها مانند صرافی‌های بین المللی واسطه بین خریداران و فروشندگان رمزارزها هستند و امنیت معاملات را برای کاربران فراهم می‌کنند.

دریان سفر امید

خرید و فروش رمزارز اتریوم در سایت معتبر و امن صرافی

یکی از سایت‌های معتبر و باسابقه داخلی، صرافی است که با به کارگیری متد روز دنیا امنیت معاملات را برای مشتریان فراهم کرده می‌کند. تمامی افراد حقیقی و حقوقی که ساکن ایران هستند، حداقل سن آن‌ها به 18 سال می‌رسد و کارت ملی دارند، امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از طریق سایت صرافی خواهند داشت.

تمامی خرید و فروش و نرخ‌هایی که در تابلو قیمت‌ها و لیست مارکت‌های صرافی نمایش داده می‌شود، بدون واسطه و لحظه‌ای هستند. در واقع برخلاف خیلی از صرافی‌ها، این سامانه هیچ کارمزد پنهانی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از مشتریان دریافت نمی‌کند. ضمنا کاربرانی که حجم معاملات و تراکنش‌های آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، به صورت خودکار سطح دسترسی و پلن کاربری آن‌ها قابل افزایش است و امکان مشاهده کارمزدهای پرداخت شده را به صورت دقیق و با جزئیات دارند.

برخی از ویژگی‌های مورد توجه سایت صرافی را بشناسید

گذشته از کارمزدهای شفاف و دقیق سایت صرافی، این درگاه به دلیل داشتن امنیت و سرعت بالای معاملات، امکان انجام معاملات و واریز و برداشت ارز به صورت شبانه روزی، برگزاری طرح‌ها و جشنواره‌های فصلی و اهدا جوایز به پاس قدردانی از مشتریان، امکان ارتباط با کارشناسان پشتیبانی از سه روش تلفنی، تیکت و چت آنلاین، امنیت بالا و تضمین حفظ سرمایه و دارایی کاربران در بسترهای بسیار امن و … از جمله مسائلی هستند که باعث جلب توجه مشتریان به این وبسایت شده است.

افرادی که مایل به خرید بیت کوین یا اتریوم یا رمزارزهای دیگر از طریق صرافی هستند باید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و روی رمزارز مورد نظر خود کلیک کنند تا حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را مشاهده کنند. حداقل خرید رمزارزها بسته به قیمت دلار و نوسانات آن متغیر است و به همین دلیل میزان حداقل سرمایه در این سایت هر روزه به روزرسانی می‌شود. حداکثر حجم تومانی برای سفارش خرید هر ارز دیجیتال در این سایت 50 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز