انواع لوله پلیکا و کاربرد آن + قیمت

ژیوار

شرکت لوله پلیکا نوین، اولین شرکت تولیدی لوله و اتصالات U_PVC در کشور است. این مجموعه در سال ۱۳۳۹ در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع در شهرک صنعتی کرج با ظرفیت تولید ۳۶۰ تن در سال آغاز به کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لوله پلیکا نوعی لوله U_PVC است که به دلیل اینکه شرکت پلیکا اولین سازنده این لوله ها بوده نام لوله پلیکا بر آن نهاده شده است. به گزارش کاماپرس به نقل از ابزارینا  لوله پلیکا پر مصرف ترین لوله، بعد از پلی اتیلن است.

مزایای لوله پلیکا

اولین و بزرگترین وجه تمایز لوله پلیکا با سایر لوله ها مقاومت شیمیایی آن است که در مقابل طیف وسیعی از مواد شیمیایی با حداکثر درجه حرارت ۱۴0 درجه فارنهایت مقاومت خود را به نمایش می گذارد، مقاومت بالا نسبت به وزن کم از دیگر ویژگی‌های مهم لوله پلیکا است همچنین منعطف و عایق حرارت بودن را نیز می‌توان به خاصیت های لوله پلیکا اضافه کرد. لوله پلیکا به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود و در اثر ضربه ها بسیار مقاوم است. خوب است بدانید  آبی که از طریق لوله پلیکا وارد منزل و ساختمان می شود دارای خاصیت همان آب موجود در مخزن است و لوله پلیکا هیچگونه تاثیر منفی بر روی آب نمی‌گذارد.

دریان سفر امید

موارد مصرف لوله پلیکا

به دلیل قیمت مناسب و مقاومت لوله پلیکا در خاک بیشترین استفاده از آن برای فاضلاب و ناودان است اما در سایر قسمتهای دیگر مانند؛ شبکه های آبرسانی تحت فشار، پوشش کابل های برقی و مخابراتی و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز کاربرد دارد.

خرید لوله پلیکا

روشهای متعددی برای خرید لوله پلیکا در برندهای مختلف وجود دارد که بهترین و ساده ترین روش امروزی خرید آنلاین است. با توجه به وجود هزاران پلتفرم فروش لوله و اتصالات برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی باید دقت فراوانی کرد. ابزارینا یک فروشگاه تجهیزات بهداشتی، شیرآلات، لوله و اتصالات است که از لحاظ قیمت و کیفیت کالا می توان به آن اعتماد کرد. خریداران می توانند در ارتباط با خرید کالای مورد نظر از اطلاعات متخصصین این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند. ارسال سریع و امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا از خدمات مهم ابزارینا به شمار می‌رود.

خریداران و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از کاتالوگ محصولات این فروشگاه به وبسایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از لوله پلیکا های موجود در این فروشگاه مشاهده می کنید؛

گفتنی است تمامی محصولات لوله پلیکا در سایز شاخه 6 متری به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان