تور نوروز 1402 با سفر رویایی به آلانیا

آلانیا-کاماپرس

آلانیا شهر ساحلی در جنوب ترکیه، ترکیبی منحصر به فرد از آرامش، تاریخ و ماجراجویی را به گردشگران ارائه می دهد.

دلایل زیادی برای سفر به این شهر ساحلی وجود دارد که در تور نوروز 1402 سلام پرواز نباید آن را از دست بدهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ترکیه همواره به عنوان یکی از کشورهای پیش‌رو در سطح جهان و به‌خصوص منطقه در صنعت گردشگری شناخته شده به طوری که همواره وقتی شخصی می‌خواهد کشوری موفق در منطقه در زمینه جذب گردشگری مثال بزند از ترکیه نام خواهد برد.

راز آسمان پایتخت

گرچه ترکیه براساس شاخص‌های رقابتی در صنعت توریسم در رتبه 43 قرار دارد اما یکی از 10 کشور برتر توریستی جهان است و در سال 2018 رتبه ششم برترین کشورهای گردشگرپذیر را از آن خود کرد. یکی از شهرهای گردشگرپذیر این کشور آلانیا است، شهری ساحلی که اگر می خواهید در سفرهای مختلف در اطراف آن تمرکز کنید، تعطیلات فصل بهار می‌تواند زمان بسیار خوبی برای بازدید باشد. در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوبی برای ارائه به شما دارد. بهترین‌های‌ آلانیا را با تور نوروز 1402 سلام پرواز تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

از کدام جاذبه های گردشگری آلانیا دیدن کنیم؟

توصیه تورگردی سلام پرواز به شما این است که زمان اقامت خود در آلانیا را بین تفریح در سواحل زیبای آلانیا مثل ساحل کلئوپاترا، استفاده از امکانات لوکس هتلتان و بازدید از اماکن دیدنی آلانیا مثل برج سرخ ، قلعه آلانیا ، غار دیم ، شهر باستانی سیدرا تقسیم کنید.

غار آلانیا-کاماپرس

غذاهایی بی‌نظیر در آلانیا

در تهیه غذاهای آلانیا بیشتر از ماهی، سبزیجات و روغن زیتون استفاده می‌شود. به شما توصیه می کنیم که در این شهر طعم و مزه غذاهای دریایی و استیک ها و کباب های ترکیه را بچشید.

غذا در آلانیا-کاماپرس

در آلانیا چه فستیوال‌هایی برگزار می‌شود؟

در آلانیا سه فستیوال بسیار جالب برگزار می‌‌‌ شود که یکی از آن‌ها فستیوال بین‌المللی هنر و گردشگری آلانیا، دومی فستیوال بین‌المللی جاز آلانیا و فستیوال بین‌المللی دوچرخه‌سواری آلانیاست که به ترتیب در ماه‌های ژوئن، سپتامبر و اکتبر برگزار می‌شوند.

تور نوروز 1402 آلانیا را با سلام پرواز تجربه کنید

برای تحقق سفری آسوده به آلانیا و برای تور نوروز 1402، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور آلانیا نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز