سفر به پوکت بزرگ‌ترین جزیره گردشگریِ کشور تایلند در تور نوروز 1402

نخستین سوالی که ذهن گردشگران را درگیر می‌کند این است که پوکت کجا واقع شده است.

به گزارش کاماپرس، جزیره زیبای پوکت در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و بسیاری از توریست‌ها معتقدند تور پوکت تمامی ویژگی‌های لازم برای یک تعطیلات عالی را داراست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گردشگری منبع بسیار مهم درآمد و اشتغال‌زایی در پوکت است. این صنعت همه ساله باعث اشتغالزایی ۳۰۰ هزار نفر می‌شد که بسیاری از آن‌ها از استان‌های دیگر تایلند بودند اما با رخ دادن سونامی عظیم 2004 میلادی در تایلند گردشگری سقوطی بزرگ داشت.  زمانی که سازمان ملل اعلام کرد سونامی بیش از ۵۰۰ دهکده از ۶ استان را تحت تأثیر قرار داده است، بسیاری از سواحل مشهور تقریبا تخریب نشده بودند، یا آن‌هایی که نمی‌توانستند تعداد معمول بازدیدکنندگان خود را دوباره به دست آورند، برای برگرداندن زیبایی طبیعی خود به سرعت وارد عمل شدند تا با فعالیت‌های جامع و فراگیر صنعت گردشگری منطقه را که پس از سونامی متوقف شده بود، از لحاظ اقتصادی احیا نمایند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

جاذبه‌های جزیره پوکت

یکی از بهترین مکان‌های گردشگری خلیج فانگ نگا است که رانندگی و فعالیت‌های جذاب دیگری را در سواحل شرقی پوکت شامل می‌شود. در این خلیج چند غارهم وجود دارد که امکان بازدید از آن‌ها برای شما وجود دارد.

یکی دیگر از جاذبه‌های اصلی شهر پوکت، قسمت قدیمی آن است که محلی‌ها به آن اهمیت فراوانی می‌دهند. در این قسمت تاریخی، توریست‌ها با انواع مقبره‌ها، بناها و معبدهای مختلف و زیبایی مواجه می‌شوند که آن چیزی است که در سفر به پوکت نیاز دارید.

معابد بودایی از نمادهای کشور تایلند هستند و طرفداران بسیاری دارند. معماری این معابد هم در سبک و نوع خود بسیار جالب‌اند. فقط در پوکت تایلند حدود 29 معبد بودایی وجود دارد، یکی از این معابدی که در پوکت قرار گرفته، معبد وات چالونگ است.

پوکت سواحل عمومی زیادی دارد اما یکی از مهم‌ترین‌‌های آن‌ها، ساحل پاتونگ و ساحل کارون هستند. ساحل پاتونگ بزرگ‌تر است و به‌دلیل نزدیکی به بیشتر هتل‌ها و مراکز خرید، ساحلی پرجنب‌وجوش‌تر است.

غواصی در پوکت

پوکت و جزایر اطرف آن به‌دلیل داشتن اکوسیستم بی‌نظیر و خاصشان، محلی فوق‌العاده برای تفریحات آبی از قبیل غواصی هستند. بازدید از دنیای زیر آب، شنا کردن در کنار لاک‌پشت‌ها و ماهی‌های زیبا، برای هر فردی جذابیت خاصی دارد و نمی‌شود به‌راحتی از کنار آن گذشت.

تور پوکت نوروز 1402 با آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان

فرقی نمی‌کند بودجه کمی داشته باشید یا به دنبال تعطیلاتی پرخرج باشید؛ بدون شک جزیره پوکت تمام توقعات شما را برآورده خواهد کرد. نگاه کردن به هر نقطه از این جزیره، شما را خوشحال و با چیزهای جدید آشنا می‌کند لیست طولانی از کارهایی که باید در پوکت تجربه کنید وجود دارد که احتمالا در یک سفر، نتوانید تمام آن‌ها را انجام دهید!

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان مقدمات یک سفر دلنشین را به جزیره پوکت برای شما فراهم کرده است. تور پوکت نوروز 1402 را با برنامه‌ریزی هوشمندانه متخصصین سلام پرواز بگذارنید تا بهترین خاطره عمرتان را ثبت کنید. تور نوروز 1402 را با سلام پرواز، در کشورهای متنوع بگذرانید و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید. پس بهتر است دست بجنبانید و خود را برای یک ماجراجویی واقعی آماده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز