زیباترین جزیره جهان را در تور موریس نوروز 1402 ببینید

تعطیلات اولین کلمه‌ای است که با شنیدنش نام سفر در ذهنمان خطور می کند و برای انتخاب مقصد سفر بیشتر اوقات سردرگم می شویم. اما اگر به دنبال سفری در خارج ازکشور هستیم چه چیزی بهتر از سفر به زیباترین جزیره جهان موریس.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقتی صحبت از جزیره موریس می‌کنیم، ناخودآگاه سواحل زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده اقیانوس هند در ذهن تک تک افراد ایجاد می‌شود، درحالی که تقریبا نزدیک به یک دهه است که باید این تصویر را کمی متفاوت تصور کنیم، چون ارایه انواع خدمات پزشکی با استانداردهای بسیار بالای بین‌المللی جزو خدمات قابل عرضه در این جزیره اقیانوس هند است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

جزیره موریس، سفر به نگین اقیانوس هند

جزیره موریس در جنوب شرقی قاره آفریقا واقع شده است که سواحل زیبا و طبیعت بکر آن در سال‌های گذشته سالانه بیش از یک میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کرد، اما از ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی این روند تغییر کرد و علاوه بر گردشگران عمومی اکنون گردشگران پزشکی و سلامت نیز آدرس این جزیره را به خوبی به خاطر سپرده‌اند.

برپایه آمارها و به گفته مسئولان این جزیره، سالانه نزدیک به ۱۸ هزار گردشگر پزشکی به این بخش از اقیانوس هند جهت دریافت خدمات با کیفیت و تجربه سفری خاطره‌انگیز سفر می‌کنند و برآوردها حکایت از آن دارد که با درنظر گرفتن سرمایه‌گذاری‌های انجام شده این تعداد گردشگر تا سال ۲۰۲۰ میلادی به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده و همچنان در حال افزایش است. آرامش و طبیعت بکر در جزیره موریس امتیازی است که می‌تواند درکنار خدمات پزشکی برای گردشگران تور موریس نوروز 1402 امتیازات ویژه‌ای ایجاد کند، به همین دلیل سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش گردشگری پزشکی و سلامت یا تندرستی موریس همواره با رشد قابل توجهی روبرو هستند.

چرا موریس به گوش ایرانی‌ها آشنا است؟

به طور کلی و در مقیاس جهانی، موریس جزیره‌ای ناشناخته تلقی می‌شود و در مقایسه دیگر جزایر شهرت کمتری دارد. اما اوضاع برای ایرانیان کمی متفاوت بوده و دلیل این امر، به تبعید رضاشاه باز می‌گردد. پس اگر برخلاف سایر مردم دنیا، نام جزیره موریس به گوش شما آشناست، دلیل آن قصه بالا و مطالعه تاریخ ایران است.

تجربیات شگفت‌انگیز در طبیعت

اگر دوست دارید در محلی بکر تعطیلات خود را بگذرانید، غذاهای تازه دریایی تهیه کنید و از همه مهم‌تر، در تمامی ساعات شبانه روز به ساحل رفته و دل به آب اقیانوس هند بسپارید، باید نام Grand Baie را در صدر فهرست بازدیدهای خود قرار دهید.

موریس، مجموعه جزایر کوچک دیگری را تحت تملک دارد. یکی از آن‌ها که در شرق ناحیه فلاک (Flacq) قرار گرفتهIle aux Cerfs نام دارد و به دلیل طبیعت خارق‌العاده خود، محبوبیتی افسانه‌ای کسب کرده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به ساختن باغ، جمع‌آوری گیاهان مختلف، طراحی فضای سبز و اموری از این دست علاقه دارند، سفر به شمال غربی جزیره و بازدید از باغ سلطتنی Mauritius Botanical یکی از بایدها است.

در صورتی که تماشای یک زمین با هفت رنگ خاص و متفاوت برای شما جذابیت دارد، باید سراغ روستای Chamarel را بگیرید.

تور موریس نوروز 1402 با آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان

فرقی نمی‌کند بودجه کمی داشته باشید یا به دنبال تعطیلاتی پرخرج باشید؛ بدون شک جزیره موریس تمام توقعات شما را برآورده خواهد کرد. نگاه کردن به هر نقطه از این جزیره، شما را خوشحال و با چیزهای جدید آشنا می‌کند لیست طولانی از کارهایی که باید در موریس تجربه کنید وجود دارد که احتمالا در یک سفر، نتوانید تمام آن‌ها را انجام دهید!

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان مقدمات یک سفر دلنشین را به جزیره موریس برای شما فراهم کرده است. تور موریس نوروز 1402 را با برنامه‌ریزی هوشمندانه متخصصین سلام پرواز بگذارنید تا بهترین خاطره عمرتان را ثبت کنید. تور نوروز 1402 را با سلام پرواز، در کشورهای متنوع بگذرانید و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید. پس بهتر است دست بجنبانید و خود را برای یک ماجراجویی واقعی آماده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز