راهکار مناسب فروش خودرو کدام است؟

ژیوار

خرید و فروش خودرو به صورت سنتی یا با استفاده از شیوه‌های آنلاین کاری راحت و در عین حال حساس است. این عمل زمانی برای معامله گران راحت است که کار را به دست اهل فن بسپارند. در صورتی که فرآیند معامله خودرو توسط کاربلد این موضوع انجام شود، فروش خودرو کاری سودآور خواهد بود. برخی از متخصصان معاملات خودرو با توجه به شرایط کنونی، با امکان فروش اقساطی خودرو حتی زمینه را برای سود کردن خریدار هم فراهم کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط کنونی اقتصادی خودرو را از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل کرده و حتی طرح‌های فروش اقساطی خودرو نیز برای برخی مشتریان به صرفه نیست. آخرین اخبار و مشاهدات میدانی، حاکی از آن است که قیمت اقتصادی‌ترین خودرو کشور، پراید، به مرز 300 میلیون تومانی رسیده است! با وجود چنین رشد سرسام آوری، هنوز هم این خودرو خریدار دارد و خیلی از افراد به قصد ذخیره سرمایه، پراید را در چنین قیمتی می‎‌خرند.

سوال مهم برای فروشندگان خودرو

در صورتی که فردی در شرایط کنونی، به هر دلیلی قصد فروش اتومبیل خود را داشته باشد، چگونه باید برای آن تعیین نرخ انجام دهد و با چه شرایطی آن را به فروش برساند تا هم زیان نبیند و هم به دام کلاهبرداران نیفتاد؟

پاسخ به این سوال ساده، برای فروشندگان بی‌تجربه بسیار مهم به نظر می‌رسد. گاهی برخی افراد توجه به چنین سوالات و پاسخ آن را آسان می‌داند، اما با ورود به جریان معامله متوجه حساسیت آن می‌شوند. در ادامه روش‌های فروش خودرو و چگونگی کاهش ریسک فروختن این محصولات بررسی خواهد شد؛

دریان سفر امید

معامله خودرو از طریق بازار

اولین روش معامله خودرو، مراجعه به بازار حضوری است. بازاری سرشار از ریسک و خطر که گاهی افراد بی‌تجربه در آن تمام سرمایه خود را از دست می‌دهند. علاوه بر ریسک، خرید و فروش خودرو در این بازار زمان بر است و هزینه فرصت زیادی دارد.

مراجعه به نمایشگاه

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ریسک کلاهبرداری، رفتن به نمایشگاه خودرو و فروش اتومبیل به این مجموعه‌ها به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. اما معمولا با سپردن خودرو به نمایشگاه، تا زمان به فروش رفتن آن، شخص فروشنده بدون خودرو خواهد ماند. ضمن اینکه نمایشگاه داران بیشتر سود فروش خودرو را برمی‌دارند و مبلغ کمی را به فروشندگان اصلی انتقال می‌دهند.

آگهی کردن خودرو در سایت‌های آنلاین

آگهی کردن خودرو در سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور به مراتب بهتر از دو روش قبلی است. در واقع پیشرفت تکنولوژی کار را به مراتب برای معامله گران خودرو آسان کرده و شرایطی را فراهم آورده تا با کنار گذاشتن دلال، حداکثر سود به فروشنده و همچنین خریدار برسد. اما این روش هم یک یک نقص قابل توجه دارد. معمولا بعد از آگهی کردن خودرو در این سایت‌ها، تماس‌های مکرر آغاز خواهد شد که اکثرا به قصد کسب اطلاعات اتفاق می‌افتد و خریدار واقعی محسوب نمی‌شوند.

فروش سریع و مناسب خودرو با همراه مکانیک

اما این معضل هم با ورود متخصصانی مثل همراه مکانیک به عرصه معاملات خودرو تا حد زیادی برطرف شده است. افرادی که خواهان فروختن اتومبیل خود هستند کافی است به سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و گزینه فروش خودرو را انتخاب کنند. تمامی فرآیند ثبت خودروی فروشی در همراه مکانیک رایگان است و دیگر از تماس‌های گاه و بی‌گاه خبری نیست.

چند روش برای فروش خودرو در سایت همراه مکانیک وجود دارد. معمولا روش فروش سفارشی همراه مکانیک برای افرادی که مایل به فروش و دریافت سریع وجه هستند، توصیه می‌شود. براساس این روش، خودرو به بهترین قیمت و بدون دردسر فروخته می‌شود. بدون هیچ دخالتی، آگهی خودرو فروشنده به سایت‌های دیوار، باما و شیپور منتقل خواهد شد. مشاوران تخصصی همراه مکانیک به جای فروشنده پاسخگوی تماس‌های تلفنی متقاضیان هستند و از این لحاظ نیز نیازی به صرف زمان زیاد نخواهد بود.

خریداران خودرو نیز با اطمینان خاطر کافی نسبت به خرید اتومبیل از این مجموعه اقدام خواهند کرد. این مجموعه تنها به فروشندگان خودرو توجه ندارد، بلکه شرایط و امکانات ویژه‌ای برای خریداران هم فراهم کرده است. افرادی که قصد خرید خودروی خاصی را دارند، ولی با توجه به شرایط کنونی، نقدینگی کافی ندارند، می‌توانند از امکان فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک استفاده کنند. با فروش اقساطی خودرو این مجموعه، فرد امکان خرید خودرو مورد نظر را خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز