گوشی گلکسی A14 5G با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه معرفی شد (ویدیو)

گوشی سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه CES هرگز صحنه مهمی برای عرضه پرچمداران اندرویدی نبوده است. یک دهه پیش، در این رویداد شرکت‌هایی مانند موتورولا یا سونی با افتخار سخت‌افزارهای آینده را به نمایش می‌گذاشتند، اما در سال 2023، اگر حتی یک دستگاه گران‌قیمت ظاهر شود، خوش‌شانس هستیم. درحالی‌که سامسونگ هنوز آماده نمایش گلکسی اس 23 به دنیا نیست، بخش موبایل آن در نمایشگاه CES 2023 آمده است تا گوشی‌هایی را که بدون شک به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سال تبدیل می‌شود، به نمایش بگذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گلکسی A14 5G جانشین سامسونگ برای گلکسی A13 سال گذشته است، اما برخلاف گوشی سال گذشته، هیچ شگفتی بزرگی در اینجا وجود ندارد، هیچ جهش رو به جلویی در فناوری این گوشی وجود ندارد که در نهایت ذهن‌ها را منفجر کند. در واقع، در مقایسه این دو دستگاه با هم و تشخیص تفاوت‌ها در مشخصات دشوار خواهد بود.

امسال، سامسونگ همان پردازنده مدیاتک Dimensity 700، همان رم 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و حتی جک 3٫5 میلی‌متری هدفون را حفظ کرد که برای خریداران اقتصادی خوشایند خواهد بود. مجموعه دوربین همچنان از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لنزهای ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه همچنین فقط در رنگ مشکی فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی سامسونگ-کاماپرس

در واقع چه چیزی جدید است؟ برای شروع، صفحه‌نمایش ارتقا بزرگی را تجربه کرده است. سال گذشته، سامسونگ یک پنل 90 هرتزی را به A13 آورد. امسال، این شرکت بازی را با صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۹۰ هرتزی FHD+ ارتقا می‌دهد که یک گام بزرگ به جلو نسبت به صفحه‌نمایش 720p استفاده شده در نسل قبلی خود است.

همچنین این گوشی از طراحی ظریفی بهره می‌برد و بدنه پلاستیکی گرد و شیک را برای داشتن یک پنل پشت صاف و بدون برجستگی جزیره دوربین کنار گذاشته است. درحالی‌که مطمئناً از نظر ظاهری هنوز یک تلفن اقتصادی محسوب می‌شود، این یک گام به جلو برای یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های سری A است.

سامسونگ همچنین گلکسی A14 را با اندروید 13 عرضه می‌کند که خبر بسیار خوبی برای خریداران است. طبق معمول این شرکت، این گوشی شامل چهار سال به‌روزرسانی امنیتی به همراه دو ارتقا سیستم‌عامل است. حتی با این قیمت نسبتاً پایین، کاربران می‌توانند اندروید 15 را ببینند و تا سال 2027 با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنند.

درحالی‌که شاهد افزایش قیمت گجت‌ها در چند سال اخیر بوده‌ایم، سامسونگ گلکسی A14 5G را تنها با قیمت 200 دلار به فروش می‌رساند که 50 دلار کمتر از مدل قبلی خود است و از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ عرضه جهانی آن آغاز می‌شود.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز