همه چیز درباره پیکاپ غول پیکر KMC T8

خرید خودروهای بزرگی که دارای بارکش هستند، برای برخی مشاغل لازم است و بعضی از افراد هم به دلیل جادار بودن این نوع خودروها، آن‌ها را ترجیح می‌دهند. برای افرادی که مایل به داشتن چنین خودروهایی هستد، کی ام سی تی8 گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، KMC T8 یا جک تی8 یک خودرو با جثه بزرگ و مناسب برای طی کردن مسافت‌های جنگلی، کویری و حتی کوهستانی است. این خودرو میان رده چینی با داشتن فضای باز و بدنه بزرگ برای برخی از افراد جذاب است و انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر این مورد، قیمت مناسب این خودرو نیز طرفداران آفرود و خودروهای جادار را به خود جذب کرده است. گذشته از این موارد امکانات داخلی این خودرو نیز مناسب بوده و خریداران از این لحاظ نیز جذب خرید خودرو مذکور می‌شوند.

به طور کلی این خودرو از منظر طراحی، امکانات داخلی و سایر موارد مرتبط می‌تواند جایگزین مناسبی برای پیکاپ‌های گران قیمت در سطح دنیا باشد. به نظر برخی از فعالان حوزه خودرو، این اتومبیل از نظر امکانات و با وجود قیمت مناسب امکان رقابت با پیکاپ‌های لوکس تویوتا و هایلکوس را دارد.

همه چیز درباره طراحی کی ام سی تی8

کی ام سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل است که وزن خالص آن به هزار و 965 کیلوگرم می‌رسد. کی ام سی مونتاژ شده در ایران دارای پیشرانه دو لیتری و گیربکس شش سرعته دستی است. توان این خودرو به 174 اسب بخار می‌رسد و استاندارد آلایندگی یورو 5 دارد. کرمان موتور به طور رسمی مصرف سوخت مدل مونتاژ شدهد کی ام سی تی 8 را اعلام نکرده، اما به نظر این خودرو در هر صد کیلومتر، 11 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

راز آسمان پایتخت

رانندگانی که به دنبال داشتن پیکاپ مناسب هستند که دید خوبی از اطراف و جلو به آن‌ها بدهد، می‌توانند کی ام سی T8 را بررسی کنند. این خودرو به دلیل ارتفاع مناسب و برخی امکانات دیگر، دید خوبی از محیط اطراف برای راننده فراهم کرده است.

امکانات خودرو KMC T8

به نظر اهل فن و برخی خریداران، این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری به پیکاپ فورد رنجر شباهت زیادی دارد و با توجه به امکانات ظاهری اعم از ابعاد بزرگ، بدنه با حجم بالا، گلگیرهای برآمده و رینگ‌های بزرگ و … برای آفرود نیز مناسب است.

طراحی داخلی کابین این خودرو ساده و کلاسیک است. این خودرو دارای نمایشگر بزرگ لمسی بوده و به تنظیمات تهویه مجهز است که در میانه داشبرد آن قرار دارد. رنگ اغلب اجزای داخلی این خودرو مشکی و نقره‌ای بوده و اجرای رنگ‌های مذکور به این ماشین ابهت بیشتری بخشیده است.

این خودرو از لحاظ متریال به کار رفته در ساخت ادوات کابین و … مزیت خاصی نسبت به دیگر پیکاپ‌ها ندارد. KMC T8 از لحاظ امکاناتی مانند سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس، صندلی چرمی، سیستم ورود بدون کلید، فرمان هیدرولیکی با پوشش چرم و … نیز مورد توجه است.

این خودرو به دلیل داشتن امکانات مذکور و دیگر قابلیت‌های مورد توجه سال 2019 جایزه ویژه‌ای دریافت کرد. لازم به ذکر است که در نسخه مونتاژی کرمان موتور برخی از قابلیت‌های این خودرو مانند آپشن‌های رادار و سیستم تشخیص صدا حذف شده است.

خرید این خودرو پیکاپ از نمایندگی حسینی شیراز

افرادی که مایل به خرید این پیکاپ غول پیکر هستند می‌توانند به نمایندگی شیراز مراجعه کنند. کی ام سی تی8 شیراز با شرایط ویژه نقدی و اقساطی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود. افرادی که مایل به خرید این مدل خودرو هستند، اما نقدینگی کافی ندارند، می‌توانند از فروش اقساطی KMC T8 شیراز استفاده کنند. افراد فروش اقساطی KMC T8 شیراز می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا با کارشناسان آن تماس بگیرند.

امکان کسب اطلاعات از شرایط فروش کی ام سی تی8 شیراز در دیگر شبکه‌های مجازی مانند واتساپ هم وجود دارد. نمایندگی شیراز علاوه بر فروش خودرو KMC T8، خودروهای مختلف جک و لیفان را نیز به متقاضیان آن‌ها عرضه می‌کند. افراد به منظور آگاهی از شرایط فروش خودرو KMC T8 شیراز و دیگر مدل‌های لیفان و جک می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده تا اطلاعات لازم را به دست آورند. ضمنا افراد با مراجعه به سایت مذکور و با کلیک روی گزینه خودرو، می‌توانند به طور کامل درباره خودرو KMC T8 شیراز اطلاعات کسب کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، در صورت امکان متقاضیان خرید کی ام سی T8 شیراز امکان مراجعه حضوری به این نمایندگی و کسب اطلاعات لازم را دارند. این نمایندگی خودرو کی ام سی T8 را با شرایط ویژه‌ای به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز