حذف برزیل جان یه دختر ۱۷ ساله را گرفت

جام جهانی 2022-کاماپرس

حذف تیم ملی برزیل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بهای جان یک هوادار ۱۷ ساله تمام شد. ساعتی پس از حذف ناباورانه برزیل از رقابت‌های جام جهانی خبر درگذشت یک هوادار تیم ملی برزیل در درگیری‌های ناشی از شکست این تیم روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برزیل شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف کرواسی رفت. دیدار دو تیم در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقایق وقت تلف شده ابتدا برزیل به گل رسید و سپس کرواسی آن را جبران کرد تا پنالتی‌ها سرنوشت یکی از چهار تیم نیمه نهایی را مشخص کند. در ضربات پنالتی این برزیلی‌ها بودند که دو پنالتی‌شان را از دست دادند و مجبور به خداحافظی با جام جهانی شدند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

صعود آرژانتین و سقوط برزیل ؛ گل های دیروز جام جهانی قطر را ببینید (ویدیو)

این اتفاق شوک زیادی به هواداران برزیل در سراسر دنیا وارد کرد. از جمله گروهی از هواداران تیم ملی در یک مرکز خرید در شهر بارتوس از ایالت سائوپائولو مشغول تماشای این بازی بودند که در پی باخت تیم ملی با هم درگیر شدند. درگیری این افراد کمی بعد از شروع به یک نزاع جمعی تبدیل شد و از فوت کورت این مرکز خرید به خیابانی در اطراف آن کشیده شد. دقایقی بعد از فروکش کردن درگیری‌ها دوستان یکی از طرف‌های دعوا با چند خودرو و اسلحه گرم به محل نزاع رسیدند و حاضران را به گلوله بستند. در جریان این تیراندازی یک دختر ۱۷ ساله در دم جان سپرد و یک نفر دیگر هم به شدت مصدوم شد که اکنون تحت مراقبت‌هی ویژه بیمارستانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز