فیفا یک تیم را از جام جهانی حذف می کند

با این که تصمیم فیفا برای حذف تیم ملی تونس از بازی های جام جهانی قطر 2022 هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی برخی خبرگزاری ها به تازگی اخباری منتشر کرده اند مبنی بر این که فیفا به فدراسیون فوتبال تونس اعلام کرده چنانچه مشخص شود دولت این کشور در امور مدیریتی فدراسیون دخالت کرده است، احتمال دارد حضور تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 منتفی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آن طور که گفته می شود فیفا هفته گذشته نامه ای برای فدراسیون فوتبال تونس ارسال و در آن نگرانی خودش را در مورد دخالت کمال دوکیش، وزیر ورزش و جوانان تونس که تهدید کرده بود برخی افراد را از فدراسیون فوتبال اخراج می کند ابراز کرده است. علاوه بر این، ظاهراً برخی دخالت های دیگر نیز وجود داشته که موجب نگرانی فیفا شده است.

راز آسمان پایتخت

چنانچه تیم ملی تونس از شرکت در این تورنومنت کنار گذاشته نشود، این هفتیمن حضورش در جام جهانی فوتبال است و آخرین بار در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشته است. برای جام جهانی قطر، تونس در گروه D و در کنار کشورهای فرانسه، دانمارک و استرالیا قرار دارد و به گزارش رسانه های ایتالیایی چنانچه تونس از بازی ها کنار گذاشته بشود، از تیم ایتالیا برای شرکت در جام جهانی قطر دعوت به عمل خواهد آمد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فیفا یک تیم را از جام جهانی حذف می کند

  1. آیشه سلامتی گفته:

    احتمال حدف هر تیمی وجود داره. کشوری که مقررات رو رعایت نکنه جایگاهی توی جام جهانی نداره. حالا هر کی می خواد باشه فرقی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز