هواپیمایی معراج و هر آنچه باید درباره آن بدانید

هواپیمایی معراج-کاماپرس

شرکت هواپیمایی معراج در سال 1389 تاسیس شده است. معراج از هواپیماهای جدید ایرباس A300-600 استفاده می‌کند. بر روی بدنه هواپیماهای شرکت طرح یوزپلنگ ایرانی نقش بسته است.

در ادامه کاماپرس به معرفی شرکت هواپیمایی معراج و خدمات آن می‌پردازد؛

*پرواز‌های شرکت معراج به دو نوع تشریفاتی و مسافری تقسیم می‌شود. نوع تشریفاتی آن در اختیار بخش دولتی است. این شرکت در سال 1395 رکورد طولانی‌ترین پرواز را از آن خود کرد. این پرواز ظرف مدت 17 ساعت بدون توقف و سوخت‌گیری از سیدنی به تهران انجام شد.

* این شرکت در سال 1393 با میانگین تاخیر هفت دقیقه‌ای در مقایسه با سایر ایرلاین‌ها رتبه اول را کسب کرد.

هواپیمایی معراج-کاماپرس

دریان سفر امید

*معراج موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده‌ است. این گواهینامه به علت تدوین ساختارها و افزایش توانمندی در تعمیر و نگهداری اعطا می‌شود.

*هم‌ اکنون معراج در شهرهای مهم از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و… دفتر فعال دارد. همچنین در کشورهای ترکیه، مالزی، عراق، کویت و امارات به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. دفاتر شرکت در فرودگاه مهرآّباد و امام خمینی دایر است. فرودگاه وین یکی از مقصدهای خاص پروازهای معراج است.

*کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی این شرکت، صفحه اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه کنند. صفحه معراج در اینستاگرام حدود هشت هزار دنبال‌ کننده دارد و تاکنون 352 پست منتشر کرده است.

نویسنده:افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : هواپیمایی معراج
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان