آغاز همکاری دیوار و سازیتو

ژیوار

مجموعه دیوار و سازیتو طی همکاری خود شرایطی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند که سایت‌های ساخته شده در سازیتو به راحتی و بدون پرداخت کمیسیون امکان اتصال به آگهی‌های دیوار را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برندها برای انجام تبلیغات و دسترسی به آگهی باید کمیسیون بپردازند. در واقع فروش در مارکت پلیس‌هایی مانند دیجی کالا، باسلام و … به پرداخت حق کمیسیون احتیاج دارد. اما در حال حاضر طی همکاری سازیتو و دیوار، سایت‌های فروشگاهی که از طریق سازیتو ساخته شوند، بدون پرداخت هیچ کمیسیونی امکان ارائه محصولات خود را در سایت دیوار خواهند داشت. میانگین ترافیک سایت دیوار 40 میلیون اعلام شده که این میزان در بازدید محصولات کسب و کارهای مختلف و افزایش میزان فروش موثر است.

علاوه بر ترافیک قابل توجه سایت دیوار، افزایش فروش، ترافیک سایت، ارائه 40 آگهی رایگان، عدم نیاز به احراز هویت و صرفه جویی در زمان برای ارائه کالاها مزایای داشتن فروشگاه در دیوار است.

دریان سفر امید

درباره دیوار و سازیتو

دیوار وبسایتی درخصوص نیازمندی‌های اینترنتی و بستری مناسب برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم در ایران است که فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد. شرکت آگه پردازان هوشمند با مدیریت حسام آرمندهی، وبسایت دیوار را راه اندازی کرد. مردم در تمامی نقاط کشور امان ثبت آگهی و بازدید از خدمات این سایت را دارند.

سازیتو یک فروشگاه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که افراد بدون دانش فنی امکان به کارگیری آن را برای گسترش کسب و کار دارند. امکان مدیریت سفارشات، درگاه پرداخت آنلاین، گزارش گیری، پوسته‌های متنوع و زیبا و همچنین امکان شخصی سازی پوسته‌ها و بخش‌هاس مختلف وبسایت‌ها از مزیت‌های سازیتو هستند. مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تمامی مراحل گسترش کسب و کار، همراه مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارسازیتو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز