قرعه کشی پژو پارس TU5 ایران خودرو و 5 نکته مهمی که متقاضیان باید بدانند

ژیوار

ایران خودرو در طرح پیش فروش 45 هزار خودروی خود در بین 11 خودرویی که با قرعه کشی به متقاضیان عرضه می کند،  قرعه کشی پژو پارس TU5 ال ایکس را نیز گنجانده است.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تعادل بخشیدن به بازار خودرو و کوتاه کردن دست دلالان از این بازار طرح های پیش فروش محصولات خود را یکی پس از دیگری اجرا می کند و قرار است در آخرین طرح که به پیش فروش یکساله معروف شده 11 محصول از این خودروساز به متقاضیان واگذار شود.

در میان 11 خودرویی که ایران خودرو با قرعه کشی به متقاضیان عرضه می کند،  قرعه کشی پژو پارس  TU5 ال ایکس نیز به چشم می خورد که در قرعه کشی قبلی رکورددار تعداد متقاضیان بود و به نظر می رسد در قرعه کشی فردا – شنبه 24 خردادماه 1399 – نیز این خودرو جزو پرتقاضاترین خودروهای ایران خودرو باشد.

متقاضیانی که در قرعه کشی پژو پارس TU5 ال ایکس شرکت کرده اند باید 5 نکته مهم را مد نظر داشته باشند که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

1. پیش پرداخت پژو پارس TU5 ال ایکس

دریان سفر امید

پیش پرداخت علی الحساب درنظر گرفته شده برای این خودرو 399 میلیون ریال – 39 میلیون و 900 هزار تومان است.

2. موعد تحویل خودرو

موعد تحویل این خودرو از بهمن ماه 1399 تا خردادماه 1400 است. بنابراین افراد خوش شانس تر خودروی خود را در بهمن ماه امسال دریافت می کنند.

3. اولویت تحویل خودرو

اولویت تحویل نیز در زمان قرعه کشی پژو پارس TU5 ال ایکس مشخص می شود و افرادی که اسامی و کد آنها زودتر از گردونه و سامانه قرعه کشی بیرون بیاید ، زودتر خودروی خود را تحویل می گیرند.

4. قیمت قطعی خودرو

قیمت قطعی این خودرو فعلا مشخص نیست و متقاضیان باید در زمان تحویل خودرو، مابه التفاوت قیمت مصوب کارخانه در زمان تحویل و پیش پرداخت 39 میلیون و 900 هزار تومانی را بپردازند.

5. مهلت واریز پیش پرداخت

برندگان باید ظرف 3 روز مبلغ 39 میلیون و 900 هزار تومان را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

شایان ذکر است ؛ پژو پارس tu5  در این طرح پیش فروش در سه رنگ سفید، خاکستری و طوسی عرضه شده اما امکان انتخاب رنگ این خودرو در ثبت نام اولیه و قرعه کشی میسر نبوده و دز زمان تحویل رنگ خودرو مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قرعه کشی پژو پارس TU5 ایران خودرو و 5 نکته مهمی که متقاضیان باید بدانند

  1. حسین گفته:

    پرداخت این همه پول برای این ماشینهای بدون ایمنی و بی کیفیت خیانتِ،هم در حق خونوادمون که جونشون رو به خطر میندازیم هم در حق دیگران.هر جای دیگه دنیا باشه کسی همچین محصولاتی رو حتی به قیمت یک سوم هم نمیخره، وقتی مردم صف میکشن، ایران خودرو و سایپا چرا قیمت رو چند برابر نکنه و حتی شرایط هم تعیین میکنه، و در پایان:از ماست که بر ماست.

  2. محمد رضا گفته:

    واقعا کسی پول خودشو بابت ارابه مرگ میده؟؟؟اونم ارابه های مرگی که قیمتشون چندین برابر قیمت واقعیشون هست. بدبخت مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان