قیمت طلا روز 14 شهریور 1401/ نرخ سکه عقب نشینی خواهد کرد؟

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 10 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 283 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.8 درصد کم شد و در محدوده 13 میلیون و 883 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز پیش با رشد 0.13 درصدی به مرز هزار و 715 دلاری رسید. با این حال هنوز سرمایه گذاران درباره سرمایه گذاری در بازار اونس طلا، محتاطانه عمل می‌کنند. زیرا نگرانی‌ها در مورد بحران انرژی بیشتر شده و سرمایه گذاران به دلار آمریکا بیشتر از دیگر ارزها و نرخ اونس تمایل دارند. همچنان فدرال رزرو به افزایش شدید نرخ بهره طی ماه‌های آینده پایبند به نظر می‌رسد. همین مسائل باعث نوسان قیمت اونس می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

تحلیل نرخ سکه در روزهای آینده

هنوز وضعیت بازار طلا و سکه مشخص نیست و این بخش نیز مانند دیگر بازارهای مالی، تناوب قیمتی دارد. هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 0.3 درصد بیشتر شده و به مرز 8 میلیون و 20 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز 0.4 درصد بالا رفته و در محدوده 5 میلیون و 20 هزار تومانی قرار دارد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش داشته و در مرز 3 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

عقب نشینی قیمت دلار موجب شد تا بار دیگر قیمت سکه از کانال 14 میلیونی منصرف شود. البته هنوز عده‌ای از معامله گران معتقدند در صورتی که قیمت سکه بالای مرز 13 میلیون و 800 هزار تومانی باقی بماند، زمینه رشد مجدد آن فراهم است و احتمالا به کانال 14 میلیونی بازمی‌گردد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز