قیمت طلا روز 12 شهریور 1401/ نرخ سکه تحت تاثیر اخبار برجامی قرار گرفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 16 هزار و 100 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 272 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز نسبت به پنج شنبه گذشته 277 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 13 میلیون و 931 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف قیمت سکه کاهشی شد. نرخ اونس با کاهش 0.09 درصدی قیمت نسبت به روز قبل، در محدوده هزار و 713 دلاری قرار گرفت. روز گذشته دو پیام متفاوت به بازار طلا و سکه مخابره شد، یکی از این پیام‌ها افت نرخ اونس و نزدیکی آن به مرز هزار و 700 دلاری بود که باعث ترس گروهی از معامله گران شد. اما پیام دیگر که رشد نرخ دلار بود، اثر بیشتری روی بازار طلا و سکه گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره تغییر و تحولات نرخ سکه

به گفته نادر بذرافشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، این روزها بازار طلا و سکه به دلیل قرار گرفتن در ماه صفر آرامش نسبی دارد. امروز با رشد نرخ دلار، قیمت نیم سکه نیز نسبت به دو روز قبل 30 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 7 میلیون و 980 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل 30 هزار تومان بالا رفت و 4 میلیون و 980 هزار تومان شد. قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته 5 هزار تومان زیاد شد و در محدوده 3 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت.

بذرافشان اعلام کرده که با توجه به وضعیت کنونی نرخ ارز، اونس و خبرهای سیاسی و اقتصادی به نظر نرخ انواع طلا و سکه طی روزهای آینده یک الی دو درصد نوسان خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز