قیمت طلا روز 9 شهریور 1401/ نرخ سکه در مرز 13 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 3 هزار و 200 تومان بالا رفت و در محدوده 1 میلیون و 268 هزار و 600 تومانی قرار گرفت. قیمت سکه امامی نیز در مقایسه با دیروز 154 هزار تومان رشد پیدا کرد و به مرز 13 میلیون و 745 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف قیمت دلار کاهشی شد و در مرز هزار و 720 دلاری قرار گرفت. تحلیل تکنیکال این فلزگرانبها نشان می‌دهد که قیمت آن در محدوده هزار و 729 دلاری با مقاومت شدیدی روبرو است. در صورتی که اونس طلا بتواند از این مرز قیمتی عبور کند و خود را به محدوده هزار و 732 دلاری برساند، امکان صعود بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره نرخ سکه

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا، بیان کرد که امروز قیمت طلا و سکه در معاملات با نوسان قیمتی مواجه بودند. نرخ نیم سکه در روز جاری نسبت به روز قبل 50 هزار تومان بیشتر شد و مجددا به مرز 8 میلیون تومانی بازگشت. قیمت ربع سکه نسبت به دیروز 50 تومان رشد پیدا کرد و در محدوده 5 میلیون تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز گذشته 10 هزار تومان بالا رفت و 3 میلیون و 45 هزار تومان شد.

به گفته کشتی‌آرای، سایه بحث مذاکرات همچنان بر جریان داد و ستدها حاکم بوده و معامله گران تصور می‌کنند در صورت توافق قیمت‌ها با شوک همراه می‌شود، به همین دلیل کمتر در بازار حضور پیدا کرده و به معامله مشغول می‌شوند. اما این کارشناس بازار طلا معتقد است که قیمت‌ها تغییر خاضی نخواهند داشت و ریزش اساسی اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز