قیمت طلا روز 7 شهریور 1401/ نرخ سکه کمتر می شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 3 هزار و 500 تومان بیشتر شد و در محدوده 1 میلیون و 259 هزار و 600 تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه در مقایسه با دیروز 40 هزار تومان پایین رفت و به مرز 13 میلیون و 729 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس و دلار هر دو در مدار نزولی حرکت کردند. نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.72 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 727 دلاری رسید. قیمت طلای جهانی در روز جمعه افت سنگینی را متحمل شد و این روند همچنان ادامه دارد. خیلی از فعالان و سرمایه گذاران معتقدند این فلزگرانبها همچنان در مسیر نزولی حرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته محمد کشتی‌آرای، کارشناس رسمی بازار طلا و سکه، امروز با کاهش قیمت اونس و دلار، نرخ فلزات گرانبهای داخلی اندکی کاهشی شد. با توجه به اینکه طلا و سکه در روز جاری در کف قیمتی قرار گرفتند و نرخ‌ها در دو روز گذشته ثبات پیدا کرده، وضعیت داد و ستدها آرا‌م‌تر شده است.

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز مانند دیروز بود و مرز 5 میلیون تومانی را حفظ کرد. اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان بالا رفت و به محدوده 3 میلیون و 60 هزار تومانی رسید.

براساس تحلیل‌های فنی، در صورتی که نرخ سکه پایین مرز حساس 13 میلیون و 800 هزار تومانی ثابت بماند، امکان کاهش آن تا نیمه کانال 13 میلیونی دور از انتظار نخواهد بود. اما در صورت عبور از این محدوده قیمتی، امکان پیشروی آن تا کانال 14 میلیون و 200 هزار تومانی وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز