قیمت طلا روز 6 شهریور 1401/ قرارگیری نرخ سکه در مرز حساس قیمتی

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 3 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 269 هزار و 300 تومان رسید. نرخ سکه نیز با کاهش 128 هزار تومانی در مقایسه با دیروز، 13 میلیون و 884 هزار تومان معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش نرخ طلا و سکه در حالی رخ داد که نرخ اونس و دلار در روز جاری اندکی افزایش پیدا کرد. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 4.2 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 739 دلاری رسید. نتایج نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می‌دهد که تحلیلگران درباره بازده طلا طی روزهای آتی سردرگم هستند. برخی معتقدند با سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، قیمت طلا کاهشی خواهد شد اما عده دیگر نظر مخالف دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی نرخ سکه

هم اکنون نرخ سکه بالای محدوده 13 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفته است. امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با دیروز دچار افت 50 هزار تومانی شد و در محدوده 5 میلیون تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل 180 هزار تومان بالا رفت و به مرز 3 میلیون و 50 هزار تومانی رسید.

تحلیلگران فنی برای این باورند در صورتی که نرخ سکه به پایین محدوده 13 میلیون و 750 هزار تومانی برسد، سرعت کاهش نرخ این فلزگرانبها بیشتر خواهد شد. در صورتی قیمت سکه بالاتر خواهد رفت که قیمت دلار افزایش پیدا کند. در واقع برای عدم کاهش نرخ سکه و رسیدن آن به کانال 14 میلیونی، باید قیمت دلار بالای محدوده 29 هزار و 800 تومانی قرار بگیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز