قیمت طلا روز 5 شهریور 1401/ نرخ سکه کانال 14 میلیونی را فتح کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 10 هزار و 600 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 273 هزار و 900 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با پنج شنبه 90 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 14 میلیون و 21 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هر دو اهرم قیمتی طلا و سکه، یعنی نرخ اونس و دلار بالا رفتند. نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.24 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 739 دلاری رسید. تحلیلگران بازار طلا معتقدند در صورتی که نرخ این فلزگرانبها به مرز هزار و 800 دلاری نرسد، امکان رشد بیشتر را نخواهد داشت و در همان محدوده هزار و 740 تا هزار و 750 دلاری نوسان پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

فعالان بازار طلا معتقدند، اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره و بالا نگه داشتن آن برای مهار تورم موجب کاهش قیمت اونس شد.

راز آسمان پایتخت

نوسان نرخ سکه در روزهای آینده

به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز با توجه به صعودی قیمت دلار و اونس، قیمت سکه نسبت به پنج شنبه روند صعودی به خود گرفته است. امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 150 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 50 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه 150 تومان زیاد شد و در محدوده 5 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز با رشد 0.2 درصدی نسبت به دو روز پیش، 2 میلیون و 870 هزار تومان شد.

به گفته کشتی‌آرای، با توجه به افزایش تقاضا برای طلا و سکه، احتمالا قیمت این فلزات گرانبها در روزهای آینده با نوسان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز