قیمت طلا روز 8 شهریور 1401/ نرخ سکه روی مرز حساس قیمتی توقف کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 3 هزار و 700 تومان بالا رفت و در محدوده 1 میلیون و 268 هزار و 400 تومان قرار گرفت. نرخ سکه در مقایسه با دیروز تغییری نداشت و در همان مرز 13 میلیون و 800 هزار تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ و بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ دلار و اونس هر دو با هم کاهش پیدا کردند و یکی از دلایل توقف رشد نرخ سکه به این موضوع بازمی‌گردد. امروز قیمت هر اونس طلا نسبت به روز گذشته 4.7 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 734 دلاری رسید. قیمت اونس نیز مانند فلزات گرانبهای داخلی همواره نوسان دارد. به عقیده فعالان و کارشناسان بازار طلا و سکه، در صورتی نرخ اونس رشد مداوم خواهد داشت که به سمت مرز هزار و 741 دلاری حرکت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه های مختلف بازار و حباب آن‌ها

با توجه به نزول قیمتی دو اهرم مهم نرخ سکه، حباب قیمتی سکه‌های کوچک بالا رفته و این موضوع شرایط را برای سرمایه گذاران این نوع سکه‌ها خطرناک کرده است. هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در همان محدوده 8 میلیون تومانی معامله می‌شود. قیمت ربع سکه نیز مرز 5 میلیون تومانی را حفظ کرده است. نرخ سکه گرمی هم در مقایسه با دیروز تغییری را به ثبت نرسانده و در همان مرز 3 میلیون و 40 هزار تومانی قرار دارد.

روز گذشته ربع سکه 4 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گرفت. این در حالی بود که ارزش ذاتی این فلزگرانبها حدود 3 میلیون تومان اعلام شد. بنابراین اختلاف قیمتی این سکه به 40 درصدی رسید که در نوع خود کم نظیر و البته برای معامله گران خطرناک محسوب می‌شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز