قیمت طلا روز 10 شهریور 1401/ نرخ سکه ناتوان در رسیدن به کانال 14 میلیونی

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 10 هزار تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 259 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه نیز نسبت به روز گذشته 52 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 13 میلیون و 688 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنان نرخ اونس نسبت به روز گذشته در حال کاهش است. امروز قیمت هر اونس طلا در مقایسه با دیروز 0.82 درصد کم شد و به مرز هزار و 705 دلاری رسید. هم اکنون قیمت طلا نسبت به دو هفته اخیر در قیمت پایینی به سر می‌برد. احساسات متناقض موجود در بازار بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا افزایش زیادی داشته و به بالاترین سطح دو ماه اخیر رسیده است. این مسئله باعث شده تا قیمت اونس طلا ریزش زیادی داشته باشد و به نزدیکی سطح کلیدی هزار و 700 دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره نرخ سکه

با توجه به کاهش قیمت، ممکن است عده‌ای به خرید طلا و سکه برای سرمایه گذاری روی آورند. میرامین حسینی، خزانه دار اتحادیه شمیرانات، اعلام کرده که هر فردی برای خرید سکه باید به فروشندگانی که دارای جواز این کار هستند، مراجعه کنند. امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کم شد و به مرز 7 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز 50 هزار تومانی کاهش قیمتی داشت و در محدوده 4 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نکرد و در همان محدوده 3 میلیون و 45 هزار تومانی معامله شد.

حسینی معتقد است که طی چند روز گذشته بازار طلا و سکه به ثبات نسبی رسیده و این فلزات گرانبها رشد یا کاهش قیمتی چندانی را تجربه نکردند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز