چطور از وضعیت مرسوله خود مطلع شویم؟

ژیوار

امکان رهگیری پستی یکی از خدمات مهمی است که شرکت‌های پستی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این کار معمولاً از طریق کد رهگیری 20 رقمی یا بارکد مرسوله انجام می‌شود. فرستنده یا گیرنده از این طریق می‌تواند در هر لحظه و هر کجا از وضعیت پستی خود مطلع شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پست، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر این، مشتریان از طریق رهگیری پستی می‌توانند از جزییاتی مانند تاریخ و ساعت پذیرش بسته، اسامی فرستنده و گیرنده، وزن و میزان هزینه مرسوله اطلاع داشته باشند. پستکس، اولین هاب پستی ایران، در تلاش است تا این امکان برای مشتریان هر چه سریع‌تر و راحت‌تر قابل دسترسی باشد. سفارشات در پستکس به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

با این حال با استفاده از خدمت پستکس یار، امکان ثبت سفارش تلفنی برای روشن‌دلان، معلولان، جانبازان و هر فردی که امکان دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت را ندارد، وجود دارد. تمامی سفارش‌ها از درب منزل یا محل کار فرستنده تحویل گرفته و  به مقصد رهسپار می‌شود. کد رهگیری سفارشات بلافاصله پس از ثبت سفارش از طریق پیامک به فرستنده ارسال می‌شود.

رهگیری پستی در سامانه پستکس چگونه است؟

برای اطلاع از وضعیت مرسوله خود در پستکس کافیست تا به صفحه اختصاصی رهگیری سامانه آنلاین پست بار و پستکس مراجعه کنید و با وارد کردن کد رهگیری (بارکد) به راحتی از وضعیت بسته پستی خود مطلع شوید.

دریان سفر امید

پستکس این امکان را فراهم کرده است تا از طریق شماره سفارش و یا شماره موبایل (گیرنده یا فرستنده) وضعیت مرسوله قابل رهگیری باشد. علاوه بر آن، پستکس از طریق این سامانه، وضعیت بسته را لحظه به لحظه با ارسال پیامک به مشتری اعلام می‌کند. امکان رهگیری پستی برای تمامی سرویس‌های پستکس فعال است.

پیک درون شهری پستکس

یکی دیگر از خدمات ارزشمند پستکس، پیک درون شهری است که از سال 1400 با همکاری تعدادی از شرکت‌های عرضه‌کننده این خدمت شروع به کار کرده است.

حوزه فعالیت پیک درون شهری پستکس در کلیه شهرهای تهران، مراکز استان‌ها و 180 شهر کشور است. تمامی سفارشات در سرویس پیک هاب باید در طی 6 ساعت پس از تعیین نقطه جغرافیایی از موقعیت فرستنده جمع‌آوری شود و به گیرنده تحویل داده شود.

این خدمات بدون وابستگی به طول مسیر و ترافیک، به صورت پیش کرایه و COD به مشتریان ارائه می‌شود پیک هاب با به کارگیری پیک‌های مدرن، خدمات آنلاین را برای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به همراه امکانات انبارداری و بسته‌بندی فراهم می‌کند.

کسانی که صاحب شرکت یا فروشگاه هستند، صرف نظر از کوچکی یا بزرگی کسب و کارشان، می‌توانند با کمترین هزینه از تبلیغات مستقیم استفاده کنند. یکی از راه‌های تبلیغات مستقیم، درج نشان تجاری بر روی بسته‌بندی محصول است.

به سفارش مدیران کسب و کارها، بسته‌هایی که از طریق پستکس ارسال می‌شوند آرم یا نشان تجاری فروشگاه در قالب لیبل بر روی بسته‌بندی‌ چاپ می‌شود تا تصویر برند فروشگاه در ذهن مخاطب ثبت شود.

خدمات پستکس در اپلیکیشن‌های آپ، هایپر جت و آچاره به قیمت یکسان ارائه می‌شود. به علاوه، اپلیکیشن‌های پستکس با نسخه اندروید و  IOSبرای کسانی که بطور مداوم متقاضی خدمات پستی هستند در دسترس است.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز