قیمت روز گوشی شیائومی 13 شهریور 1401 / شیائومی 12 تی پرو، در یک قدمی رونمایی

بنا بر اعلام نمایندگی شیائومی ، گوشی 12Tپرو این شرکت به زودی رونمایی می‌شود. البته در آستانه معرفی این گوشی، مشخصات فنی آن نیز به همراه تصاویری لو رفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ماه سپتامبر سال گذشته، شیائومی از سری گوشی‌های هوشمند 11T رونمایی کرد. حالا در سپتامبر امسال، دور از انتظار نیست که سری 12T  در اواخر این ماه وارد بازار جهانی شود.

شیائومی 12 تی پرو چه مشخصاتی دارد؟

گزارش‌ها نشان می‌دهند که  شیائومی 12T پرو در واقع نسخه اصلاح شده ردمی k50 اولترا است که در ماه گذشته در نمایندگی شیائومی در چین معرفی شده بود. از این رو، این گوشی احتمالا از صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 1.5K  و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی بهره می‌برد. یک حفره نیز در مرکز بالای صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است.

یک افشاگر تصویری از شیائومی 12 تی پرو را به اشتراک گذاشته است. در تصویر فاش شده، گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو با دوربین سه گانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود! که این مهم‌ترین نکته درباره این گوشی است.

راز آسمان پایتخت

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، سنسور اصلی را همراهی می‌کنند. پنل پشتی گوشی دارای لبه‌های خمیده است و دکمه کنترل صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی حضور دارند.

تراشه قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به شیائومی 12 تی پرو قلب تپنده این گوشی است. ممکن است این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی روانه بازار شود. درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 به همراه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از دیگر ویژگی‌های شیائومی 12T پرو به شمار می‌روند.

قیمت شیائومی 12 تی پرو

افشاگران می‌گویند شیائومی برای این گوشی، برچسب قیمت اقتصادی را در نظر دارد. نمایندگی شیائومی در ایران نیز همواره گوشی‌های جدید و مهم شیائومی را وارد کرده و به فروش می‌رساند. برای دانستن قیمت، باید منتظر ماند تا زمانی که این گوشی جدید، وارد بازار ایران شود. در ادامه قیمت گوشی های مهم شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز