قیمت روز گوشی شیائومی 12 شهریور 1401 / شیائومی رکورد زد؛ شارژ گوشی در 8 دقیقه

روز گذشته نمایندگی شیائومی در چین رکورد تازه‌ای در زمینه سرعت شارژ به ثبت رساند. همچنین رئیس شیائومی چین و‌ مدیر ردمی اعلام کرد که بزرگترین ویژگی گوشی تاشو میکس فولد ۲ ضخامت بسیار نازک آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فناوری شارژ جدید شیائومی می‌تواند گوشی‌های موبایل را با سرعت 210 وات شارژ کند. این در حالی است که رکورد قبلی در اختیار شرکت iQOO با سرعت ۲۰۰ وات بود. البته شیائومی قبلا یک فناوری شارژ ۲۰۰ وات نیز به‌همراه گوشی شیائومی ۱۱ اولترا عرضه کرده بود. اما فناوری شارژ ۱۲۰ وات شیائومی قادر به شارژ کامل دستگاه‌های موبایل در عرض فقط ۸ دقیقه خواهد بود. این فناوری در صورتی که به بازار عرضه شود تبدیل به سریع‌ترین و قدرتمندترین فناوری شارژ دنیا خواهد شد.

فناوری شارژ 210 واتی تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است و شیائومی احتمالا آن را به تولید انبوه خواهد رساند اما هنوز مشخص نیست که کدام گوشی هوشمند با این فناوری عرضه خواهد شد.

گفتنی است که مدت‌زمان شارژ ۸ دقیقه‌ای، مربوط به یک باتری حدودا ۴۰۰۰ میلی‌آمپری می‌شود و برای باتری‌های بزرگتر شاید این مدت‌زمان کمی طولانی‌تر شود.

راز آسمان پایتخت

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود شاید شیائومی تصمیم بگیرد فناوری جدید شارژ خود را به‌همراه گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ عرضه کند.

اما این تنها رکورد شیائومی نیست، بلکه لو وایبینگ رئیس شیائومی و مدیر ردمی نیز خبر از یک گوشی تاشو بسیار نازک داده است.

میکس فولد 2 ؛ نازک‌ترین گوشی تاشو است

امروز لو وایبینگ رئیس شیائومی چین و‌ مدیر ردمی اعلام کرد که بزرگترین ویژگی گوشی تاشو میکس فولد ۲ که چند‌ی پیش معرفی شد ضخامت بسیار نازک آن است؛ بطوری که ضخامت آن در حالت باز ۵.۴ میلیمتر و در حالت بسته ۱۱.۲ میلیمتر است. ضخامت این گوشی حتی در صورت استفاده از کیس محافظ ۱۳.۲ میلیمتر می‌شود که‌ قابل مقایسه با ضخامت پرچمدارن کنونی است.

دلیل ضخامت کم این گوشی، استفاده از یک لولای جدید از نوع میکرو در وسط دو نمایشگر آن است که باعث شده تعداد قطعات بکار رفته در شفت چرخان آن به ۸۷ عدد کاهش یابد. به این ترتیب، وزن شفت چرخان ۳۵ درصد و ضخامت آن ۲۵ درصد کاهش یافته است.

نمایندگی شیائومی در ایران نیز در صورت عرضه جهانی شدن محصولاتی با این ویژگی‌های منحصر به فرد، آن‎ها را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در ادامه قیمت گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز