بهترین روش های مهاجرت به اتریش را بشناسید

ژیوار

فرآیند مهاجرت پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و افراد همواره به دنبال انتخاب مقصدی هستند که از لحاظ رفت و آمدی، امکانات تحصیلی یا کاری، رفاه اجتماعی و … در سطح بالایی قرار داشته باشد. اتریش یک مقصد مناسب برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند. مهاجرت به اتریش هم از راه‌های مختلفی امکان پذیر است، اما دریافت ویزای تحصیلی اتریش معمول‌تر از دیگر روش‌ها به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشورهای مختلفی برای مهاجرت وجود دارند که هر کدام دارای قوانین و شرایط مخصوصی هستند. اتریش یکی از کشورهای پررونق اروپایی و البته مورد توجه ایرانیان برای مهاجرت است که نظام حقوقی آن بسیار مهاجرپذیر است. این کشور کم جمعیت به دلیل داشتن رفاه اجتماعی مناسب یکی از گزینه‌های اول ایرانی‌ها برای مهاجرت محسوب می‌شود. مهاجرت به اتریش از شش روش تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی انجام می‌شود. در ادامه سه روش پرمخاطب مهاجرت به اتریش مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛

ویزای تحصیلی اتریش

افرادی که خواهان مهاجرت به اتریش هستند نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی ندارند اما باید برای اثبات تسلط خود به زبان برای شرکت در کلاس‌ها و گذراندن دروس مختلف، در تست‌های گوناگون شرکت کنند، در غیر این صورت مجبور به گذراندن دوره‌های تخصصی زبان نیز هستند.

هزینه تحصیل در این کشور بسیار ارزان قیمت است و در مقایسه با هزینه دیگر کشورهای اروپایی تقریبا رایگان محسوب می‌شود. میانگین هزینه تحصیل دانشگاه‌های مختلف در هر ترم حدودا 750 یورو است. به همین دلیل مهاجرت به اتریش طرفداران زیادی دارد، اما دریافت این ویزا نسبتا سخت و هزینه بر است. میانگین زمانی برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش حدودا یک سال و نیم به طول می‌انجامد. اخذ این ویزا جزئیات زیادی دارد که برای آن بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مجرب مشورت شود تا در جریان گرفتن آن مشکلی به وجود نیاید.

دریان سفر امید

داشتن درخواست پذیرش از یکی دانشگاه‌های اتریش، مدارک هویتی، فرم پر شده مربوط به مصاحبه سفارت، مدارک مالی مانند تمکن و پرینت بانکی سه ماهه، بیمه نامه سفر، مدرک داشتن توانایی مالی افراد و اجاره نامه محل مسکونی یا رزرو خوابگاه برای اخذ اقامت اتریش ضروری است.

اخذ ویزای کاری اتریش

جاب آفر یا پیشنهاد کاری کارفرماها یکی از دغدغه‌های تمامی افرادی است که مایل به مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند. اما کشور اتریش جزو آن دسته از کشورهایی است که امکان اخذ ویزای کاری را بدون جاب آفر برای متقاضیان فراهم کرده است. در واقع افراد خودشان این امکان را دارند بدون داشتن پیشنهاد کاری از اتریش، مستقیما در این کشور به جست و جوی شغل مورد نظرشان بپردازند. اما افراد برای دریافت ویزای کاری اتریش باید مهارت‌های داشته باشند و امتیاز لازم را کسب کنند. پارامترهای مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری اتریش سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی و برخی توانمندی‌ها یا سوابق کاری فردی است که به هر کدام به صورت جداگانه امتیاز مشخصی تعلق می‌گیرد. حداقل امتیاز برای ویزای کار اتریش 70 امتیاز و جست و جوی کار در این کشور 50 امتیاز اعلام شده است.

اخذ ویزا با سرمایه گذاری در اتریش

افرادی که قصد اخذ اقامت اتریش را به شیوه سرمایه گذاری دارند، باید بدانند دولت این کشور از سرمایه‌هایی استقبال می‌کند که موجب رشد اقتصادی این کشور در چارچوب قانونی شود. معمولا روش‌های اخذ اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری با توجه به مسائل مورد توجه دولت به سه قسمت ثبت شرکت، خرید ملک و تمکن مالی تقسیم می‌شود که حداقل سرمایه مورد نیاز هر کدام از آن‌ها متفاوت است. لازم به ذکر است سرمایه گذاری در اتریش منجر به اخذ اقامت موقت این کشور می‌شود که قابل تمدید خواهد بود.

اخذ ویزای تحصیلی اتریش را به سفیران سروش سعادت بسپارید

به نظر اقدام به اخذ اقامت اتریش از طریق ویزای تحصیلی اتریش بهتر باشد. اما با توجه به اینکه اخذ اقامت به این شیوه ریزه کاری‌های زیادی دارد و در صورت ناشیانه عمل کردن امکان ریجکتی بالا می‌رود، مراجعه به یک موسسه حقوقی معتبر ضروری به نظر می‌رسد. موسسه حقوقی سفیران سروش یک مجموعه بین المللی است که تجربه اخذ ویزای تحصیلی اتریش بدون هیچ مشکل یا ریجکتی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و وکلای خبره این مجموعه متقاضیان تا پایان پروسه مهاجرت همراهی می‌کنند.

این مجموعه دارای مجوز رسمی همکاری و استفاده از وکلای پایه یک کانون وکلای دادگستری ایران و اتحادیه اس سی اُ دی آ است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از افراد متخصصان و بهترین وکلای مهاجرتی بهره می‌گیرد تا امور مربوط به اخذ اقامت متقاضیان بدون کمترین دردسر به پایان برسد. ضمنا این مجموعه به متقاضیان خود ضمانت می‌دهد تا در صورت عدم موفقیت در اخذ اقامت کل مبلغ قرارداد به ایشان عودت داده شود. تاکنون این مجموعه توانسته 90 درصد پرونده‌های اقامتی را با موفقیت به پایان برساند. به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت به اتریش را دارند و هنوز در انتخاب روش مهاجرتی و چگونگی ارائه درخواست سردرگم هستند بهتر است به این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان