بهترین اسپیکرهای بازار چه ویژگی هایی دارند؟

اسپیکر-کاماپرس
ژیوار

استفاده از اسپیکر برای قوی‌تر کردن صدای در حال پخش است و این روزها به کارگیری این قبیل محصولات در سالن‌های ورزشی، محل کار و …گسترش پیدا کرده است. اخیرا انواع مدل‌های جیبی پرقدرت اسپیکرها مورد توجه ورزشکاران و دیگر افراد قرار گرفته و استفاده از آن‌ها رو به افزایش می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسپیکرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربری به انواع مختلف خانگی، اداری و … تقسیم می‌شود. این تجهیزات در روزهای اخیر تغییرات عمده‌ای داشته و با بلوتوث، کابل و دیگر ابراز به صفحات مختلفی وصل می‌شوند. بعضی از اسپیکرها به ابزارآلات ویژه‌ای متصل هستند.

به عنوان مثال برخی از اسپیکرها رقص نوردار دارند و باعث جذابیت محیط می‌شوند. افراد با توجه به بودجه و مورد استفاده خود انواع مدل‌های ایستاده، جیبی و … را خریداری می‌کنند. این روزها خیلی از فروشگاه‌های معتبر انواع اسپیکر را از طریق اینترنتی به فروش می‌رسانند. پس اگر قصد خرید اسپیکر را دارید با مراجعه به وبسایت مورد نظرتان و جست و جوی قیمت انواع این محصولات، مدل مورد توجه خود را خریداری کنید. کاماپرس به منظور افزایش آگاهی کاربرانی که قصد خرید اسپیکر را دارند، چهار مورد از این نوع محصولات را که مورد استقبال مشتریان هستند، معرفی خواهد کرد؛

اسپیکر سامسونگ SOUND TOWER MX-T40

قیمت؛ 6 میلیون و 900 هزار تومان

این اسپیکر سامسونگ محصول کشور کره است و سال 2020 به بازار عرضه شد. این محصول از سری سوند تاور است و کشور مونتاژ کننده ندارد. محصول مذکور قدرت خروجی صدایی معادل 300 وات دارد و تعداد کانال صدای آن 2 عدد است. این اسپیکر به سیستم بلوتوث مجهز است و رقص نور دارد. این سیستم به قابلیت دی جی، اتصال به اسپیکر دیگر، ضدآب بودن، اتصال به موبایل، سیستم تقویت صدای باس، تنظیم اکولایزر، دستگیره حمل و نقل، صفحه نمایش و … مجهز است.

دریان سفر امید

اسپیکر سامسونگ SOUND TOWER MX-T40-کاماپرس

اسپیکر جی بی ال PARTYBOX 200

قیمت؛ 17 میلیون و 800 هزار تومان

این محصول برای سال 2018 است و دو عدد کانال صوتی دارد. قدرت خروجی صدای این محصول 240 وات بوده و به بلوتوث مجهز شده است. این اسپیکر رقص نور دارد و با بلوتوث آن می‌توان آهنگ را پخش کرد. اسپیکر مذکور دارای قابلیت اتصال به موبایل، کارائوکه، پورت ورودی یو اس بی، دستگیره حمل و نقل، پورت ورودی گیتار، ورودی میکروفون، شارژ دستگاه‌ها از طریق پورت یو اس بی، اتصال به اسپیکر دیگر و … است. این محصول در کشور آمریکا تولید شده، اما کشور چین مونتاژ آن را برعهده دارد.

اسپیکر جی بی ال PARTYBOX 200-کاماپرس

اسپیکر سونی مدل MHC-V43D

قيمت؛ 15 میلیون و 390 هزار تومان

ایین محصول سال 2020 به بازار عرضه شد و دارای صفحه نمایش برای نمایان شدن وضعیت است. قدرت صدای این اسپیکر به 720 وات می‌رسد و دو کانال خروجی نیز دارد. این محصول نیز داریو نوری دی وی دی، سی دی، دی وی دی آر و … دارد و به قابلیت کارائوکه مجهز شده است. ریموت کنترل، امکان سیمپل لینک، یک عدد ساب ووفر، نمایش متن، ضبط از رادیو، اتصال به وای فای و … از جمله امکانات و قابلیت‌های این اسپیکر محسوب می‌شوند.

اسپیکر سونی مدل MHC-V43D-کاماپرس

سیستم صوتی سونی MHC-V83D

قیمت؛ 23 میلیون و 200 هزار تومان

این اسپیکر سال 2020 به بازار عرضه شد و بلوتوث دارد. قدرت خروجی صدای این وسیله هزار و 850 وات بوده و تعداد کانال صدای آن 2.1 است. این محصول نیز به رقص نور مجهز است و قابلیت پخش صدا با کیفیت بالا، آهنگ با بلوتوث، دی جی، قفل کودک، کلاس ضدآب، قفل دیسک نوری، کارائوکه، اتصال به موبایل، ضدآب، سیستم نمایش اطلاعات درایو، قفل صفحه نمایش و دکمه‌ها و … دارد. این اسپیکر سونی در کشور مالزی مونتاژ شده است.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان