ارزان‌ ترین لباسشویی های موجود در بازار

ماشین لباسشویی-کاماپرس
ژیوار

ماشین لباسشویی امروزه با توجه به مشغله‌های مردم به یکی از لوازم ضروری هر خانه‌ای تبدیل شده است؛ خرید و البته، تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به استفاده تقریبا روزانه و اهمیت آن باید با دقت بسیاری صورت بگیرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، ماشین لباسشویی یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر هر خانه‌ای است که استفاده روزانه از آن در درازمدت امکان خرابی قطعات آن را افزایش می‌دهد. از همین رو استفاده اصولی و صحیح از ماشین لباسشویی برای جلوگیری از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اهمیت دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار و رایج‌ترین مشکلات موجود در آن می‌پردازد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ ظرفیت 7 کیلوگرم

برند پاکشوما یکی از برندهای ایرانی باکیفیت و پرطرفدار در لوازم خانگی است. این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت 7 کیلوگرم و یک مخزن دوقلو در بازار عرضه شده است. درب این ماشین لباسشویی به سمت بالا باز می‌شود و برای یک خانواده تقریبا کم جمعیت مناسب است. از مزایای این ماشین لباسشویی می‌توان به فیلتر جذب لباس، دو موتور قدرتمند شستشو و خشک‌کن، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، سیستم ایرجت، پروانه حباب ساز و پمپ تخلیه و همچنین حمل آسان آن اشاره کرد.

ماشین لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم

یکی از محصولات جدید شرکت بست، ماشین لباسشویی‌های آن است. این مدل از ماشین لباسشویی های بست با ظرفیت شش کیلوگرم، مخزن با درب از جلو و سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه در بازار موجود است. از مزایای این ماشین لباسشویی شامل فناوری نانوسیلور برای باکتری زدایی از لباس‌ها است.  موتور این لباسشویی از نوع تسمه‌ای است که تعویض و تعمیر آن بسیار آسان است. امکانات این دستگاه شامل شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه سیستم، بالانس اتوماتیک، قفل ایمنی کودک، سیستم عیب‌یاب خودکار، صفحه نمایش ال ای دی، قابلیت تنظیم دمای آب و برنامه شستشوی لباس کودک است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم

برند آبسال از دیگر برندهای پرفروش و باکیفیت لوازم خانگی در ایران است. این مدل ماشین لباسشویی با ظرفیت 5 کیلوگرم، مخزن درب از جلو و سرعت چرخش موتور 700 دور در دقیقه قابل خریداری است. این لباسشویی مطابق با طراحی ایتالیایی و با قطعات ساخت اروپا متناسب با نیازهای یک خانواده کم جمعیت تولید شده است. از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به طراحی به روز رسانی شده برای بهترین مصرف آب و انرژی، رابط کاربری با اعلان موزیکال، مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی، سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش، تنظیم خودکار حجم آب ورودی متناسب با وزن و نوع لباس‌ها، طراحی ویژه لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جلوگیری از جمع شدن آب، مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته، قفل کودک و برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه اشاره کرد.

دریان سفر امید

ماشین لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 ظرفیت 6 کیلوگرم

این مدل یکی دیگر از محصولات اقتصادی و با کیفیت شرکت آبسال است که با ظرفیت 6 کیلوگرم تولید و روانه بازار شده است. نوع مخزن این لباسشویی از نوع درب از جلو و سرعت چرخش موتور آن 1000 دور در دقیقه است. از ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به تجهیز آن به انواع برنامه شسشتشو و متناسب با انواع لباس‌ها و نیازهای مصرف کننده اشاره کرد. امکانات این ماشین لباسشویی آبسال، شامل سیستم ضدچروک، سیستم عیب یاب هوشمند، رتبه انرژی A+، رابط کاربری جدید با اعلان موزیکال، مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی، مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی و بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی الکترواستاتیک است.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7120 ظرفیت 7 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی با توجه به قیمت آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمن این‌که این دستگاه با ظرفیت 7 کیلوگرم و متناسب با نیازهای خانواده پرجمعیت و تا 7 نفره طراحی شده است. از امکانات و ویژگی‌های آن می‌توان به رتبه مصرف انرژی A+++، برنامه‌های متنوع برای شستشو، سیستم فناوری نانوسیلور و بدنه بادیگارد برای کاهش صدا و لرزش اشاره کرد.

ماشین لباسشویی-کاماپرس

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز مانند سایر لوازم خانه در اثر استفاده روزمره و گاهی استفاده غیراصولی از آن دچار مشکلاتی می‌شود که نیازمند عیب یابی و تعمیر است. باید توجه داشت که در هنگام بروز هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی نخستین قدم مراجعه به دفترچه راهنمایی محصول و استفاده از دستورالعمل‌های موجود در آن است.

از مشکلات رایج ماشین لباسشویی می‎توان به کار نکردن دستگاه علی‌رغم روشن شدن آن، تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی، لرزش و پرش دستگاه به اطراف، پر سر و صدا بودن، بوی بد، روشن نشدن دستگاه و مواردی مانند آن اشاره کرد. در صورت بروز هریک از این مشکلات بهترین راه مراجعه به تعمیرکار ماشین لباسشویی و سپردن کار به متخصصین و تکنسین‌های مطمئن یا سر زدن به پلتفرم هوم سرویز است. به این ترتیب به راحتی و بدون درسر، می‌توانید با استعلام قیمت، کار را به یکی از همیاران این مجموعه بسپارید و خیالتان از تعمیر سریع و اصولی ماشین لباسشویی تان راحت باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز