قیمت طلا روز 11 تیر 1401/ تداوم افزایش حباب سکه

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در مقایسه با دو روز گذشته 18 هزار و 300 تومان بالاتر رفت و به مرز یک میلیون و 452 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه امامی نیز نسبت به پنج شنبه قبل 0.5 درصد رشد پیدا کرد و 15 میلیون و 672 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشد نرخ دلار، افزایش قیمت طلا و سکه نیز قابل پیش بینی بود. امروز نرخ اونس نیز با بازار طلا و دلار همراه شد و نسبت به روز گذشته 0.5 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 813 دلاری رسید. به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز قیمت فلزات گرانبها رکوردشکنی کردند و به بالاترین سطح خود رسیدند. کشتی‌آرای بیان کرد که در روز جاری حباب سکه افزایش پیدا کرد و به محدوده یک میلیون و 500 هزار تومانی رسید. این موضوع بیانگر افزایش تقاضا در بازار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

سکه بازان از قبل پیش بینی کرده بودند که در صورت افزایش نرخ دلار، قدرت معامله گران افزایشی بازار بیشتر خواهد شد. اکنون علاوه بر قیمت سکه تمام، نرخ ربع سکه نیز 0.9 درصد بالاتر رفته و به مرز 5 میلیون و 450 هزار تومانی رسیده است. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز پیش 0.2 درصد کم شده و در محدوده 3 میلیون و 95 هزار تومانی قرار دارد. نرخ نیم سکه بدون تغییر در همان محدوده 8 میلیون و 450 هزار تومانی معامله می‌شود.

اطلاعات عمومی:

مراکز معتبر فروش سکه چه اقداماتی انجام می‌دهند؟

به گفته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کسبه واجد شرایط در هنگام فروش سکه، کارت ملی خریدار را رویت خواهند کرد که با کارت بانکی وی مطابقت داشته باشد. این کار برای رقع مشکلات بعدی و تایید اصالت کارت بانکی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز