قیمت طلا روز 9 تیر 1401/ حباب سکه رو به رشد است

قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 45 هزار و 500 تومانی نسبت به دیروز، یک میلیون و 429 هزار و 800 تومان شد. نرخ سکه نیز با افزایش 0.1 درصدی در مقایسه با دیروز، به مرز 14 میلیون و 610 هزار تومان رسید. رشد قیمتی فلزات گرانبها در اثر افزایش نرخ دلار رخ داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نرخ اونس همواره در حال کاهش است، قیمت فلزات گرانبهای داخلی به آن توجهی ندارد و همواره در مسیر صعودی حرکت می‌کند. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.15 درصد کم شده و در محدوده هزار و 816 دلاری قرار دارد. البته سرمایه گذاران این بازار امیدوار هستند با انتشار داده‌های اقتصادی مربوط به تورم آمریکا و کاهش میزان تورم این بخش، شاخص دلار آمریکا کم شود و بار دیگر نرخ اونس بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش نرخ اونس و رشد قیمت معاملاتی سکه باعث شده تا همواره حباب این فلزگرانبها بالاتر برود. همین موضوع ریسک خرید سکه را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

آریاک سفر

امروز نرخ نیم‌ سکه نسبت به روز گذشته 0.9 درصد بالاتر رفت و به مرز 8 میلیون و 50 هزار تومانی رسید. قیمت ربع‌ سکه نیز با رشد 1.4 درصدی نسبت به دیروز، 5 میلیون و 50 هزار تومان شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 3 میلیون تومانی مورد معامله قرار گرفت.

اطلاعات عمومی:

چک کردن سلامت طلا هنگام خرید

کارشناسان و فعالان بازار طلا همواره به خریداران طلا توصیه می‌کنند در محل طلافروشی به سلامت این فلزگرانبها توجه کنند. زیرا برخی مراکز بعد از تحویل طلا، نقص آن را قبول نمی‌کنند و این مورد مشکل ساز خواهد شد. در واقع همین مسئله باعث کاهش ارزش طلای خریداری شده به میزان قابل توجهی می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز