بهترین شهرهای توریستی اندونزی برای سفر ایرانی‌ها

سفر به اندونزی-کاماپرس
ژیوار

کشور اندونزی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، هرساله گردشگران زیادی را پذیرا‌ می‌شود. این کشور با داشتن تمدن و فرهنگ قوی در کنار آب و هوای استوایی، یک مقصد گردشگری همه چیز تمام است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شهرهای ساحلی و زیبای بسیاری در اندونزی وجود دارد که پیش از سفر به این کشور، باید با آنها آشنا شد. معمولا تورهای گردشگری به این کشور به سمت یکی از شهرهای اندونزی راهی‌ می‌شوند. در این بخش محبوب‌ترین شهرهای گردشگری اندونزی را معرفی‌ می‌کنیم.

سفر به اندونزی-کاماپرس

1.   شهر جاکارتا

جاکارتا پایتخت اندونزی و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. در این شهر بزرگ‌ می‌توانید از انواع مراکز خرید مدرن بازدید کنید. قیمت‌ها در مراکز خرید این شهر مناسب هستند و‌ می‌توانید با کمی چانه زدن، خرید لذت بخشی را تجربه کنید. به جز خرید، در شهر جاکارتا اماکن تاریخی بسیاری وجود دارد که‌ می‌تواند جذابیت‌های سفر به جاکارتا را دوچندان کند.

دریان سفر امید

جارکارتا اندونزی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2.   شهر بالی

بالی، معروف‌ترین شهر اندونزی برای ایرانیان است. این شهر ساحلی با داشتن انواع تفریحات آبی و هیجان انگیز، یکی از بهترین شهرهایی است که‌ می‌توانید به آن سفر کنید. در کنار ساحل، گشت و گذار در دل جنگل‌های استوایی از دیگر جذابیت‌های شهر بالی است. برای سفر به این شهر حتما دوربین عکاسی یا یک گوشی موبایل با لنز خوب داشته باشید تا از مناظر فوق العاده زیبای این شهر، خاطراتی زیبا ثبت کنید.

بالی اندونزی-کاماپرس

3.   شهر پادانگ

یکی دیگر از شهرهای ساحلی اندونزی، پادانگ نام دارد که در آن‌ می‌توان آثار تاریخی فراوانی را یافت. آثار این شهر از زمان استعمار پادانگ توسط هلندی‌ها به جای مانده‌اند و‌ می‌توانند شما را به دل یک سفر تاریخی لذت بخش ببرند. به جز این‌ می‌توانید در ساحل زیبای پادانگ، غذاهای خوشمزه اندونزی را بچشید و لذت ببرید.

پادانگ اندونزی-کاماپرس

4.   شهر باتو

اگر‌ می‌خواهید با سفر به اندونزی به خوش آب و هواترین شهر پا بگذارید، نام شهر باتو را به خاطر بسپارید. این شهر با آب و هوای عالی و طبیعت بی نظیر خود هرساله بسیاری از گردشگران را فرا‌ می‌خواند. از تفریحات هیجان انگیزی که پیشنهاد‌ می‌کنیم در شهر باتو از دست ندهید، پرواز با پاراگلایدر بر فراز این شهر زیباست.

باتو اندونزی-کاماپرس

5.   شهر باندونگ

باندونگ بهترین شهر اندونزی برای آنهایی است که از شلوغی شهرهای بزرگ فراری هستند. در این شهر‌ می‌توانید کوه‌های آتشفشانی را دور تا دور شهر تماشا کنید و به مزارع زیبای چای باندونگ بروید که هم عطر و بوی سرمست کننده‌ای دارد و هم مناظر وصف ناشدنی!

باندونگ اندونزی-کاماپرس

6.   شهر بوگور

یکی دیگر از شهرهای خوش آب و هوا که در نزدیکی جاکارتا قرار گرفته، شهر بوگور است. این شهر با داشتن آثار تاریخی فراوان و امکان تفریحی متنوع یکی از بهترین شهرهای اندونزی برای مسافرت است. در این شهر‌ می‌توانید به بوستان‌های سرسبز و پارک‌های آبی بروید و یک مسافرت همه چیز تمام را تجربه کنید.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز