قیمت بیت کوین روز 5 تیر ماه 1401/ کندل هفتگی مثبت بسته می شود؟

ژیوار

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده 21 هزار دلاری دست و پا می‌زند و تغییر خاصی نداشته است. در حال حاضر نرخ این رمزارز نسبت به روز قبل 227 دلار بالاتر رفته و در محدوده 21 هزار و 405 دلاری قرار دارد. به زودی کندل هفتگی بیت کوین با حالت صعودی بسته می‌شود و این موضوع برخی سرمایه گذاران را امیدوار کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره کندل هفتگی بیت کوین بعد از مدت‌ها در شرایط صعودی بسته خواهد شد. اما همچنان برخی تحلیلگران درباره کاهش قیمتی این رمزارز هشدار داده‌اند. کوین تلگراف گزارش داده که کندل هفتگی بیت کوین روی سطح 21 هزار دلاری متمرکز شده و در حال حاضر شرایط بازار آن آرام به نظر می‌رسد. به نظر برخی تحلیلگران، با شرایط خوبی که بورس آمریکا در پایان هفته گذشته داشت، شرایط رمزارز محبوب هم بهبود پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر بیت کوین در ادامه مسیر بتواند مقاومت میانگین متحرک 200 هفته‌ای را پشت سر بگذارد، مسیر برای صعود آن هموار خواهد شد. با بهتر شدن شرایط بیت کوین، وضعیت کوین‌هایی مثل اتریوم، سولانا و دوج کوین هم بهبود پیدا کرده و اکنون با قیمتی 30 درصد بیشتر از هفت روز گذشته معامله می‌شوند.

دریان سفر امید

بدون دغدغه به معامله رمزارزها بپردازید

بستر امن و مطمئن برای معامله ارز دیجیتال از دغدغه‌های اساسی فعالان این بخش است. مخصوصا کاربران ایرانی بازار رمزارزها که به دلیل تحریم و مسائل این چنینی امکان استفاده از صرافی‌های بین المللی ارز دیجیتال را ندارد، بیشتر بر این موضوع حساس هستند. اما درگاهی مثل اوکی اکسچنج این مشکل را برطرف کرده است. این درگاه امکانات مختلفی مثل خرید و فروش بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتال، تبادل سریع ، کسب درآمد و … را دارد. کاربران با چند کلیک می‌توانند وارد این صفحه شده و به خرید و فروش ارز دیجیتال دلخواه خود بپردازند.

اطلاعات عمومی:

آیا سرمایه گذاری روی هر کوینی سودآور است؟

پاسخ به این سوال خیر است. علاقمندان به بازار رمزارزها باید بدانند که برخی کوین‌ها برای تفریح و بدون هیچ هدف خاصی ایجاد و وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. شت کوین‌ها یک مدل از این رمزارزها هستند. در بازار رمزارزها، به کوین‌هایی که بی‌ارزش بوده و هدف خاص و مهمی را دنبال نمی‌کنند، شت کوین گفته می‌شود. این اصطلاح برای ارزهای دیجیتالی کاربرد دارد که هیچ راه حلی را در دنیای واقعی ارائه نمی‌دهند و در حقیقی کارایی ندارند. پس هنگام خرید رمزارزها باید به این موضوع توجه داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز