خرید انواع بیمه نامه با ضمانت برگشت 6 درصدی وجه!

ژیوار

وبسایت بیمه بازار انواع قرارداد بیمه اعم از شخص ثالث، بدنه، عمر ، آتش سوزی و … را دارد و کاربران امکان ثبت یا تمدید بیمه‌ نامه‌ را با کمترین نرخ ممکن خواهند داشت. هم اکنون مشتریان این مجموعه امکان خرید انواع بیمه نامه را با مزیت بازگشت 6 درصدی وجه دارند. متقاضیان برای استفاده از مزیت برگشت وجه بیمه بازار می‌توانند از سایت تخفیفان هم اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاربرانی که از خدمات بیمه بازار استفاده می‌کنند در زمان کمی دفترچه بیمه خود را تحویل خواهند گرفت. تخفیف‌های بیمه بازار در دو قالب کد تخفیف و پیشنهاد هستند. کد تخفیف بیمه بازار مهلت استفاده مشخصی ندارد و برای دسته بندی‌های مخصوصی استفاده می‌شوند. کاربران باید قبل خرید، نوع کد تخفیف را بررسی کنند و سپس بیمه‌نامه مورد نظر را بخرند. لازم به ذکر است، محدودیتی در تعداد دفعات استفاده از تخفیف بیمه بازار وجود ندارد. کاربران به هر تعدادی که بخواهند امکان استفاده از بازگشت وجه بیمه بازار را دارند و متناسب با خریدشان بخشی از پول را پس خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به خدمات بیمه بازار

بیمه بازار سال 1395 به عنوان سایت فروش آنلاین بیمه فعالیت خود را آغاز کرد. بیمه بازار تمامی اطلاعات شرکت‌های بیمه را یکجا جمع کرده و کاربران امکان انتخاب بیمه و شرکت مورد نظر خود را دارند. بیمه بازار در طی سال‌های فعالیت خود تلاش کرده تا فرآیند خرید انواع بیمه را آسان کند. ادبیات تخصصی و قانونی بیمه تا حد امکان در وبسایت این مجموعه ساده سازی شده‌اند و این موضوع کار را برای متقاضیان بیمه نامه‌ها آسان کرده است.

ضمنا پشتیبانی این شرکت خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها مشاوره رایگان پیش از خرید بیمه نامه است. هم اکنون این وبسایت 19 نوع بیمه مختلف را ارائه می‌دهد که هشت نوع آن به صورت آنلاین قابل استعلام هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه بازار
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز