آنجلینا جولی وارد دعوای جدیدی با برد پیت شد

ژیوار

برد پیت و آنجلینا جولی سال 2016 از هم جدا شدند اما همچنان دعواهای حقوقی این دو ستاره هالیوودی از یکدیگر ادامه دارد. اخیرا پیت بر سر فروش یک تاکستان از جولی شکایت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تاکستان مورد نظر برد پیت، محل برگزاری جشن عروسی خصوصی این دو ستاره هالیوودی بود. پیت و جولی تاکستان مورد نظر را به قیمت 25 میلیون یورو خریداری کردند. ابتدا نسبت سهم برد به آنجلینا 60 به 40 بود. اما برد پیت سه سال قبل جدایی، 10 درصد دیگر سهام خود از باغ تاکستان را به آنجلینا جولی انتقال داد و به این ترتیب نسبت سهم این دو نفر با هم برابر شد. اکنون پیت از جولی به دلیل فروش سهام خود از تاکستان مورد نظر به یک خارجی شکایت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

برد پیت معتقد است که جولی به خاطر آسیب رسانی به وی اقدام به فروش سهام خود از تاکستان میراول کرده است. حتی این ستاره هالیوود بیان کرده که آنجلینا با هدف تمایلات و مناسبات سمی سهام خود را واگذار کرد. ضمنا براساس توافقات قبلی این دو زوج سابق هالیوودی، هیچ یک از طرفین حق نداشته بدون اجازه دیگری سهم خود از تاکستان مذکور را بفروشد.

عقبه دعوای برد پیت و آنجلینا جولی

این دعوا اولین بار در سپتامبر سال گذشته مطرح شد. اما بعد از مدتی طرح دعوی پیت علیه آنجلینا جولی، اعلام شد که جولی مجوز فروش سهام خود به شخص سوم را دریافت کرده است. در حال حاضر فروش سهم تاکستان جولی به شخص خارجی با شغل خاصی که دارد، دردسرساز شده و احتمالا حواشی را برای این بازیگر ایجاد خواهد کرد. جولی سهام خود را به یک اولیگارش روس فروخته که مالکیت کارخانه مشروب سازی را دارد. این اقدام باعث شده تا پیت از وی به اتهام انجام عمل غیرقانونی شکایت کند.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز