اسنپ فود؛ سفارش انواع خوراکی ها با چاشنی تخفیف و جایزه

ژیوار

افرادی که به دلیل کمبود وقت، ترافیک و … امکان مراجعه به رستوران یا کترینگ مورد نظر خود را ندارند، سفارش اینترنتی غذا برای آن‌ها بهترین راه حل است. اما مجموعه‌های مختلفی این سفارشات را قبول می‌کنند که ممکن است برخی از آنها کیفیت مناسب و تجربه لازم در دریافت، آماده سازی و تحویل سفارش نداشته باشند؛ بنابراین غذایی بی‌کیفیت، سرد و … را به مشتری تحویل می‌دهند. اینجاست که حضور اسنپ فود به عنوان یک میانبر کارآمد و مناسب، کار را هم برای مشتریان و هم رستوران‌دارها و کترینگ‌های خوب راحت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسنپ فود رستوران یا آشپرخانه نیست، بلکه یک واسطه بین سفارش گیرنده غذا و سفارش دهنده است. مشتریان می‌توانند با توجه به امتیاز و ستاره‌های هر رستوران، همینطور با مطالعه نظرات مشتریان قبلی هر  مجموعه، از کیفیت غذایی که به دستشان می‌رسد، مطمئن شوند. سفارش گیرندگان هم بدون کمترین دغدغه می‌توانند از طریق اسنپ فود غذا را با حفظ کیفیت و ظاهر مناسب به دست مشتریان برسانند. البته ابتدا لازم است فروشندگان و رستوران داران ابتدا در اسنپ فود ثبت نام کرده و فرآیند عضویت در این گروه را طی کنند. این تیم با گرد هم آوردن رستوران داران، صاحبان آشپزخانه‌ها‌ و …، شرایطی را فراهم کرده که افراد می‌توانند انواع غذاها اعم از ایرانی و فرنگی را سفارش دهند و با گذشت مدت زمانی کوتاه در یک مکان مشخص تحویل بگیرند. در واقع همه اشخاص این امکان را دارند با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ فود غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خدمات متنوع به همراه تخفیف

اسنپ فود تنها در زمینه ارسال غذا خدمات ارائه نمی‌دهد. این مجموعه برای انواع شیرینی، آجیل، میوه و حتی نان هم خدمات مذکور را دارد. خدماتی که گفته شد مختص شهر تهران نیست، این مجموعه در بسیاری از شهرهای ایران هم حضور دارد و خدمت رسانی می‌کند.

دریان سفر امید

اخیرا این مجموعه در پیج اینستاگرامی خود برای خرید انواع نان مسابقه‌ای برگزار و به برندگان کد تخفیف 200 هزار تومانی اسنپ فود را اعطا کرد. معمولا تیم این مجموعه در مناسبت‌ها و دوره‌های مختلفی برای مشتریان خود مسابقه‌ای تدارک می‌بیند. حل معما یکی از این مسابقات است که افراد با پاسخ دادن به معماها و بازی‌های مطرح شده در این مسابقه شرکت داده می‌شوند و در صورت برنده شدن امکان استفاده از تخفیف‌های اسنپ فود را دارند. اخیرا این مجموعه کمپینی تحت عنوان پنج شنبه‌های خوشمره را تدارک دیده است. با این کمپین از ساعت سه بعد از ظهر تا شش عصر امکان سفارش دسر و شیرینی با تخفیف 70 درصدی در اسنپ فود وجود دارد.

بود و نبود با اسنپ فود

این مجموعه کمپینی با عنوان «بود و نبود، اسنپ فود» هم تدارک دیده که با ارائه انواع مسابقه در قالب این کمپین به مشتریان خود جوایز مختلفی ارائه داد. بعضی از مسابقات و تخفیف‌های این شرکت  مناسبتی هستند و برای یک دوره و مقطع زمانی خاصی کاربرد دارند. به عنوان مثال در ماه رمضان مسابقه‌های مختلفی در پیچ اینستاگرامی این مجموعه برگزار یا تخفیف‌های متنوعی روی مواد غذایی، محصولات پرمصرف و انواع غذاهای آن ارائه شد. علاوه بر همه این مسابقات و کمپین‌هایی که اسنپ فود برگزار می‌کند، انواع کوپن‌های تخفیف هم برای مشتریان ارائه می‌دهد. خرید اولی‌ها با استفاده کوپن‌های این مجموعه روی سفارش خود معمولا درصدی تخفیف دریافت می‌کنند.

این گروه گاهی اوقات دستور پخت برخی از غذاها را هم در پیج اینستاگرامی خود پست می‌کند. در این نوع پست‌ها انواع غذاها و نوع پخت آن‌ها به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ فود
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز