نجات معجزه آسای یک نوزاد از سقوط هواپیما در پاکستان

لست سکند

طی سانحه سقوط هواپیما در پاکستان، یک نوزاد پیدا شد که به طرز معجزه آسایی در این سانحه دلخراش زنده مانده بود.

به گزارش کاماپرس به نقل از رویترز ، طی عملیات نجات پلیس، این کودک خوش شانس از میان لاشه های هواپیما و در حالی که دود سانحه هنوز در حال بالا آمدن بود، توسط یکی از افراد نیروی نجات بیرون آورده شد. تمام ۱۰۷ سرنشین هواپیمای PK8303 در این سانحه جان باختند.

در گزارش های اولیه عنوان شده بود که تمام سرنشینان این هواپیما کشته شده اند.

هواپیما تنها چند دقیقه قبل از فرود در باند فرودگاه کراچی پاکستان، به یک خانه برخورد کرد و متلاشی شد‌. شهردار کراچی گفت: تمامی سرنشینان در سقوط هواپیما فوت کردند اما در حین جستجوی خرابه های هواپیما، کودکی پیدا شد که فرزند یکی از سرنشینان است و در خرابی های مدفون شده زنده مانده بود.

راز آسمان پایتخت

بقایای کشف شده از هواپیما بسیار دلخراش است و تمام خیابان نزدیک به سانحه را درگیر و شلوغ کرده است. هواپیمایی که سقوط کرده ۱۵ سال پرواز کرده بود و نامش ایرباس A320 است و از لاهور به کراچی در حال عزیمت بود.

عبدالستار سخنگوی سازمان هواپیماهای مسافربری پاکستان دراین باره اظهار کرد: آخرین وضعیت هواپیما توسط خلبان به ما گزارش شد که با ما تماس گرفت و اعلام کرد که هواپیما دچار نقص فنی شده است. گویا هنگام فرود، چرخ های هواپیما هم دچار نقص فنی می شوند و این حادثه تلخ روی می دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز