ورود برند پرژک به دنیای پادکست

جلیلوند - کاماپرس
ژیوار

همانطور که می‌دانیم، برند پرژک بیشتر به خاطر محصولات مراقبت از مو، به خصوص شامپوهای گیاهی‌اش شناخته شده است؛ اما آیا می‌دانستید که این برند گستره فعالیت‌های خود را فراتر از محصولات آرایشی و بهداشتی برده و در حوزه ارتباطات گام برداشته است؟

رادیو پرژک با تمرکز بر مباحث محیط‌زیستی، فرهنگی و اجتماعی، فضایی را برای گفت‌وگو و تبادل نظر در مورد مسائل روز فراهم کرده است؛ به بهانه راه‌اندازی رادیو پرژک، کاماپرس به سراغ مهران جلیلوند، مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت شکوفا بهداشت (برندهای پرژک و دورتو) رفته است تا در خصوص دلیل گام برداشتن پرژک در این مسیر و اهدافی که این شرکت دنبال می‌کند، اطلاعات بیشتری به دست آورد.

پرژک چرا تصمیم به راه‌اندازی رادیو گرفت؟

پرژک همیشه به محیط‌زیست اهمیت داده است. به همین دلیل، رادیو پرژک راه‌اندازی شد تا مردم را آگاه و آن‌ها را به حفظ محیط‌زیست تشویق کند. هدف اصلی این رادیو، ساختن جامعه‌ای حساس و حامی محیط زیست است.

رادیو پرژک بیشتر به چه موضوعاتی می‌پردازد؟

دریان سفر امید

از آغاز، تعهد به محیط‌زیست، راهنمای ما بوده است. با شعار “به طبیعت سلامی دوباره باید کرد”، می‌خواهیم گفت‌وگویی گسترده را در حوزه‌های مختلف آغاز کنیم. از محیط‌زیست و رشد فردی گرفته تا مسائل مهم زندگی و نکاتی که نگاهمان را به جهان تغییر می‌دهند. هدف ما این است که افراد را به جای گذراندن زمان زیاد در فضای مجازی که می‌تواند به روح آسیب برساند، به سمت یادگیری، تعامل و رشد سوق دهیم.

چرا این موضوعات در اولویت قرار دارد؟

تاکنون چهار قسمت جذاب را تولید کرده‌ایم که هرکدام به نحوی به ما یادآوری می‌کنند که جزئیات، چه قدر می‌توانند در زندگی‌مان تأثیرگذار باشند؛ تنهاترین نهنگ دنیا، قصه پرغصه آّب، راز رضایت از زندگی و جنگل‌های میاواکی. به عنوان مثال، داستان تکان‌دهنده از تنهایی یک نهنگ نشان داد که حتی بزرگ‌ترین موجودات اقیانوس نیز می‌توانند احساس انزوا و تنهایی کنند. این داستان، ما را به تفکر درباره اهمیت ارتباطات اجتماعی و تأثیر آن بر سلامت روانمان وا می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

در اپیزودهای بعدی، با تمرکز بر جزئیات کوچک‌تر، به دنیای اطرافمان نگاهی دقیق‌تر انداختیم. از بررسی تأثیر انتخاب‌های کوچک روزمره بر محیط‌زیست گرفته تا اهمیت توجه به احساسات دیگران، هر اپیزود به ما یادآوری می‌کند که جزئیات، کلیدی برای درک بهتر جهان اطرافمان هستند. همچنین باید گفت که یک نکته مشترک در تمام این اپیزودها وجود دارد؛ جزئیات، قدرت تغییر زندگی ما را دارند. گاهی اوقات، یک کلمه مهربان، یک عمل کوچک، یا یک تصمیم آگاهانه می‌تواند مسیر زندگی ما را برای همیشه تغییر دهد.

رادیو پرژک در کدام بسترها فعالیت دارد؟

برای دسترسی آسان به پادکست‌های رادیو پرژک، می‌توانید ما را در کست‌باکس، اسپاتیفای، پادبین و کانال تلگرام رادیو پرژک دنبال کنید. بعد از انتشار هر اپیزود لینک‌ها در صفحه اینستاگرام پرژک استوری می‌شود.

بازخورد مخاطبان به رادیو پرژک به چه شکل بوده است؟

رادیو پرژک با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شده است. در مدت زمان کوتاهی، بیش از یک میلیون نفر به پادکست‌های ما گوش داده‌اند؛ با توجه به بازخوردهای مثبت مخاطبان، تصمیم گرفتیم به تولید این سری از پادکست‌ها ادامه دهیم. در اپیزودهای آینده، به بررسی جنبه‌های مختلف زندگی خواهیم پرداخت و به‌دنبال کشف جزئیات پنهانی هستیم که می‌توانند بر زندگی ما تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرژکدورتو
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز