بهترین نرم افزار حسابداری رایگان 2022 را بشناسید

حسابداری-کاماپرس

نرم افزارهای حسابداری رایگان یا به صورت ابری و یا به شکل نرم افزار روی سیستم کامپیوتری نصب‌ می‌شوند. بعد از راه اندازی این نرم افزارها‌ می‌توانید تمام هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به کسب و کارتان را مدیریت کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

باید توجه داشته باشید که حتی بهترین نرم افزار حسابداری رایگان هم امکانات قدرتمندتری در اختیار شما قرار نمی دهد و بعد از نصب ابزارهای رایگان، باید به فکر استفاده از نسخه پرمیوم آنها بود. با این حال برای کسب و کارهای کوچکی که به تازگی تاسیس شدند، یک نرم افزار حسابداری رایگان‌ می‌تواند تا چندین ماه گزینه خوبی برای مدیریت امور مالی باشد.

حسابداری-کاماپرس

در این بخش بهترین نرم افزارهای حسابداری که نسخه پایه آنها رایگان است را معرفی‌ می‌کنیم.

آریاک سفر

1.   نرم افزار Wave

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان که از اتصال حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری به شکل نامحدود پشتیبانی‌ می‌کند. امکان ردیابی درآمدها و هزینه‌ها، صورت‌حساب و اسکن رسیدها نیز در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

2.   نرم افزار ZipBooks

 نرم افزار حسابداری رایگان زیپ بوک یکی دیگر از بهترین‌ها برای کسب و کارهای کوچک است که تمام ویژگی‌های حیاتی یک نرم افزار حسابداری از جمله گزارش‌ها، همگام‌سازی بانک، صورتحساب، مدیریت هزینه‌ها و… را دارد.

3.   نرم افزار Akaunting

این نرم افزار رایگان بسیاری از ضروری‌ترین ویژگی‌هایی که یک نرم افزار حسابداری کسب و کار کوچک باید داشته باشد را ارائه‌ می‌دهد. صورتحساب، همگام‌سازی حساب‌ها، پیگیری هزینه‌ها، تنظیم صورتحساب‌های تکراری، مدیریت مشتریان و مدیریت فروشندگان در این ابزار امکان پذیر است. با این حال برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند پرداخت‌های آنلاین باید آن را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

4.   نرم افزار SlickPie

نسخه رایگان نرم افزار SlickPie امکان ورودی نامحدود اطلاعات، 10 شرکت مختلف در یک حساب و پشتیبانی ایمیلی را فراهم‌ می‌کند. این ابزار همچنین امکان ایجاد قیمت‌ها و تخمین‌ها را دارد که به راحتی‌ می‌توانند به صورتحساب‌های حرفه‌ای تبدیل شوند. یکی از ویژگی‌هایی که به نظر می‌رسد این نرم افزار حسابداری رایگان فاقد آن است، قابلیت گزارش‌گیری است.

5.   نرم افزار GnuCash

اگر دنبال یک نرم افزار حسابداری دسکتاپ رایگان برای کسب و کار کوچک‌تان هستید، GnuCash یک انتخاب عالی است. برای دسترسی به این نرم افزار، کافی است به سایت GnuCash رفته و آن را به صورت رایگان دانلود کنید. ویژگی‌های مخصوصو کسب و کارهای کوچک از جمله ردیابی مشتری و فروشنده، هزینه یابی کار و صورتحساب‌ها در این ابزار فراهم هستند.

حسابداری-کاماپرس

6.   نرم افزار CloudBooks

با نسخه رایگان این ابزار‌ می‌توانید کاربران را به صورت نامحدود اضافه کنید؛ فاکتورها و پروژه‌ها را ایجاد کنید؛ ردیابی زمان را به صورت یکپارچه انجام دهید؛ هزینه‌ها را پیگیری کنید و تخمین بزنید. البته اگر بخواهید بیش از پنج فاکتور در ماه ارسال کنید یا آنها را علامت گذاری کنید، باید به سراغ نسخه پرمیوم بروید.

7.   نرم افزار Zoho Invoice

این ابزار بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای خودکارسازی گردش کار صورتحساب است. با نسخه رایگان این برنامه می‌توانید از طریق یک حساب کاربری واحد، مشتریان را فاکتور کرده و پرداخت‌ها را مدیریت کنید. علاوه بر این امکان سفارشی سازی قالب صورتحساب و پیگیری هزینه‌ها نیز در این برنامه وجود دارد.

حسابداری-کاماپرس

8.   نرم افزار NCH Express Accounts

در نهایت یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای رایگان حسابداری برای دسکتاپ، این ابزار است که با آن‌ می‌توانید نیازهای حسابداری کسب و کارهای کوچک با کمتر از پنج کارمند را پشتیبانی کنید. دسترسی به 20 گزارش مالی، مدیریت وضعیت درآمدها و هزینه‌ها و موارد دیگر از امکانات این ابزار است.

انتهای پیام

مرتبط با : حسابداری معین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز