بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی را بشناسید

نرم افزار حسابداری فروشگاهی-کاماپرس

نرم افزارهای پیشرفته حسابداری را‌ می‌توان برای هر کسب و کار و صنعتی استفاده کرد؛ اما برای فروشگاه‌ها معمولا به ابزارهای حسابداری خاصی نیاز است که امکانات مخصوص صنعت خرده فروشی را در اختیارتان قرار دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ویژگی‌هایی مانند مدیریت یکپارچه موجودی، پشتیبانی از دستگاه پوز و پشتیبانی چند کاناله در نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی طراحی‌ می‌شود. در این بخش با 5 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی آشنا‌ می‌شویم.

در یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی دنبال چه چیزی باشیم؟

نرم افزارهایی که مخصوص حسابداری فروشگاهی طراحی‌ می‌شوند، معمولا ویژگی‌های یکسانی دارند که شامل موارد زیر است:

راز آسمان پایتخت
  • امکان کنترل موجودی برای کاهش هزینه‌های سربار و افزایش سود
  • مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهایی همچون سفارشات، مرجوعی‌ها و …
  • امکان اتصال به ابزارها و دستگاه‌های POS برای پردازش سریع پرداختی‌ها یا اسکن بارکدها
  • گزارش نویسی برای تجزیه و تحلیل عملکرد کسب و کار و بررسی وضعیت مالی
  • CRM داخلی و یکپارچه برای هماهنگی تراکنش‌ها با فعالیت‌های فروش و بازاریابی

بیشتر بخوانید:

جالب است بدانید که کاهش میزان فروش همیشه باعث شکست یک کسب و کار‌ نمی‌شود؛ 5 قاتل اصلی کسب و کارها عوامل زیر هستند که با انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب‌ می‌توان جلوی شکست را گرفت:

  1. کاهش بودجه
  2. از کنترل خارج شدن موجودی
  3. عدم مدیریت سود ناخالص
  4. هزینه‌های خارج از کنترل
  5. عدم مدیریت ترازنامه‌ها

نرم افزار حسابداری فروشگاهی-کاماپرس

5 نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب

نرم افزار حسابداری FreshBooks

این نرم افزار که توسط کسب و کارهای بسیاری استفاده‌ می‌شود، رابط کاربری ساده و سریعی دارد. ویژگی‌های آن شامل ایجاد فاکتور به صورت حرفه‌ای، ردیابی زمان و هزینه، پرداخت آنلاین امن، گزارش‌های ساده و قدرتمند و سازگاری با موبایل است. از این نرم افزار‌ می‌توان برای مشاغل کوچک و در حال رشد استفاده کرد. نسخه آزمایشی این برنامه رایگان بوده و‌ می‌توانید قبل از خرید، آن را تست کنید.

نرم افزار حسابداری NetSuite ERP

این نرم افزار مقیاس پذیر برای تمام کسب و کارها و صنایع صرف نظر از اندازه آنها قابل استفاده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این ابزار قابلیت ترکیب عملیات مدیریت مالی و هوش تجاری است که‌ می‌تواند با داده‌های مفید، تصمیم گیری‌ها را آگاهانه‌تر کند. اتوماسیون فرآیندهای تجاری مانند مدیریت مالی، سفارش، درآمد، موجودی، صورتحساب و دارایی‌های ثابت، تخصص این نرم افزار است. این پلتفرم ابری به عنوان یک سرویس SaaS ارائه می‌شود و انتخاب بیش از 16 هزار شرکت جهانی بوده است.

نرم افزار حسابداری QuickBooks Online

این نرم افزار برای مشاغل کوچک و حسابداران مستقل گزینه خوبی است و‌ می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. به این پلتفرم ابری‌ می‌توانید هم در کامپیوتر و هم موبایل دسترسی داشته باشید. امکان ردیابی درآمدها و هزینه‌ها، ایجاد فاکتور، پرداخت‌های آنلاین، برآورد هزینه ارسال، مدیریت صورتحساب‌ها و نظارت بر موجودی انبار از مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار است.

نرم افزار Sage Business Cloud Accounting

این نرم افزار با رابط کاربری ساده، برای مشاغل کوچک انتخاب خوبی است. با این ابزار‌ می‌توان مدیریت جریان نقدی، ردیابی هزینه‌ها، پرداخت‌ها و فاکتورها را کنترل و امور تکراری و مداوم را اتوماسیون کرد. به این نرم افزار روی گوشی موبایل خودتان هم دسترسی خواهید داشت و‌ می‌توانید قیمت‌ها را ایجاد و آنها را برای مشتریان ارسال کنید.

نرم افزار حسابداری Approve.com

در نهایت به نرم افزار Approve‌ می‌رسیم که برای مدیریت پردازش صورتحساب، مالیات، ورود تامین کننده و تطابق پرداخت‌ها ابزار مناسبی است. این ابزار از خطاهای انسانی رایج حسابداری جلوگیری کرده و قابلیت‌هایی برای خودکارسازی و مدیریت کارآمد حساب‌های پرداختی را در اختیارتان قرار‌ می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : حسابداری معین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز