۱۰ نکته خواندنی درباره موتوژن

شرکت موتوژن
ژیوار

شرکت موتوژن از پیشگامان تولید الکتروموتورهای صنعتی در کشور است.  این شرکت سالهای زیادی انواع الکتروموتورهای سه‌فاز، تکفاز و الکتروپمپ در توانها و دورهای مختلف، برای مصارف خانگی و صنعتی تولید کرده است.

کاماپرس در ادامه به ۱۰ نکته کلیدی درباره شرکت موتوژن اشاره می‌کند که دانستن آن برای فعالین حوزه صنعت ضروری است؛

۱. شرکت موتوژن در سال 1352 آغاز به فعالیت کرد. این برند در آغاز با نام تجاری «گلد‌الکتریک» ثبت شده است. به عبارت دیگر این شرکت در سال 1354، با خرید سهام شرکت موتوژن، از گلد‌الکتریک به «موتوژن» تغییر نام داد و در سال 1364 در این حرفه مشغول به کار شد.

۲. برند موتوژن چندین سال به عنوان تولیدکننده نمونه کیفی و کشوری، همچنین صادرکننده برتر و نمونه برگزیده شده است. این شرکت همچنین بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به امر صادرات اختصاص داده است.

۳. تولیدکنندگان موتوژن همواره کیفیت بالای محصولات و استفاده از بهترین مواد اولیه و تلاش برای کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و رعایت همین موارد را عامل موفقیت خود می‌دانند.

دریان سفر امید

۴. از جمله محصولات تولیدی شرکت موتوژن می‌توان از تولید انواع الکتروموتورهای سه‌فاز و تک‌فاز، الکتروموتورهای خانگی، انواع الکتروپمپ و … نام برد.

۵. شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با ۴۲/۳۴ درصد سهم، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۱۰/۴۳ درصد سهم از اصلی‌ترین سهام داران موتوژن محسوب می‌شوند.

۶. مدیرعامل شرکت موتوژن طاهر رحیمی است. رئیس هیئت مدیره این شرکت حشمت‌اله صادقی محصلی و نایب رئیس آن غفور خرامهر است. کاظم امانی قدیم و پیمان اخوان نیز از اعضای این هیئت مدیره هستند.

۷. شرکت ساخت ابزار و قالب‌های صنعتی پایور‌اندیش، شرکت صنایع ممتاز الکتریک و مجتمع فرهنگی تفریحی شرفخانه از زیرمجموعه‌های موتوژن هستند.

۸. پمپ آب خانگی موتوژن پرفروش‌ترین پمپ آب در ایران است که تمامی اصول استاندارد در ساخت آن رعایت شده است.

۹. در سال 98 شرکت موتوژن، الکتروموتورهای 400 کیلو‌وات به بالای خود را به تولید انبوه رساند. با توجه به ثبات سیاسی و اقتصادی بازار کشورهای همسایه مثل عراق و سوریه و رفع موانع بانکی، پیش‌بینی می‌شود رشد صادراتی قابل توجهی در انتظار این شرکت باشد.

۱۰. شرکت موتوژن در ساله‌های ۸۶، ۸۹، ۹۱ و ۹۳ به عنوان واحد نمونه صنعتی انتخاب شد. همچنین عنوان صادرکننده نمونه استان را در سال‌های ۸۸، ۸۹ و ۹۵ از آن خود کرد.

مرتبط با : موتوژن
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز