۷ نکته کلیدی برای خرید قسطی چرم طبیعی

چرم طبیعی
ژیوار

امروزه خرید محصولات چرم طبیعی به علت قیمت بالا کمی دشوار شده است؛ به همین خاطر ارائه خدمات خرید قسطی چرم طبیعی می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه از سوی فروشندگان باشد؛ چراکه از این طریق افراد بسیاری می‌توانند محصولات چرم طبیعی را خریداری کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هفت نکته ضروری برای خرید قسطی چرم طبیعی ‌پرداخته است.

خرید از فروشگاه‌­های معتبر

برای خرید قسطی چرم طبیعی حتما باید به فروشگاه‌های باکیفیت، قابل اعتماد و معروف مراجعه کرد. برای اطمینان از طبیعی بودن چرم باید به مواردی توجه کرد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

کشور مبدا تولید چرم: در قدم نخست باید مطلع شد که چرم در کدام کشور تولید شده است. برخی کشورها مانند ایتالیا، آمریکا، آرژانتین و ایران به کیفیت بالا در تولید چرم معروف هستند.

فرآوری چرم: فرآوری حرفه‌ای و با استفاده از روش‌های مدرن می‌تواند به کیفیت و مقاوم بودن چرم طبیعی کمک کند. برخی از روش‌های معروف فرآوری شامل تنظیم رنگ، صافی و پرداخت چرم است.

دریان سفر امید

اهمیت حفظ محیط زیست در تولید: بررسی اینکه آیا منبع چرم از پروسه‌های پایدار و محیط زیستی استفاده کرده است یا خیر نیز در تمامی جهان به‌ویژه کشورهای توسعه یافته بسیار حائز اهمیت است. در این باره باید برندها و تولیدکنندگانی را انتخاب کرد که اهمیت زیادی به پایداری محیطی می‌دهند و در جهت حفظ محیط زیست قدم بر می‌دارند.

اخلاقی و قانونی بودن تولید: باید مطمئن شد که تولیدکننده چرم از روش‌های اخلاقی و قانونی برای تولید چرم استفاده می‌کند. انتخاب برندها و تولیدکنندگانی که به حقوق حیوانات احترام می‌گذارند و از روش‌های غیرضروری و غیرقانونی برای صادرات چرم خام خودداری می‌کنند، می‌تواند یک انتخاب اخلاقی باشد.

محصولات چرم - کاماپرس

ضمانت کیفیت چرم طبیعی

هنگام خرید قسطی چرم طبیعی حتما ضمانت کیفیت محصول را از فروشنده یا تولیدکننده دریافت کنید. این ضمانت در خرید قسطی چرم طبیعی می‌تواند شامل تعمیر، تعویض یا بازپرداخت هزینه در صورت وجود مشکل باشد.

قیمت و شرایط پرداخت

قبل از خرید قسطی چرم طبیعی حتما قیمت محصول و شرایط پرداخت آن را دقیق بررسی کنید. مطمئن شوید که شرایط پرداخت اقساط و قیمت نهایی محصول منصفانه است. در برخی موارد، قیمت نهایی کالا در خرید قسطی چرم طبیعی به صورت نامتعارف گران‌تر از خرید یکجای آن است؛ چراکه ممکن است سود بیشتر از حد متعادل بازار در قالب اقساط از مشتری دریافت شود؛ درنتیجه، دقت کنید به سراغ این فروشندگان نروید.

کیفیت چرم

هنگام خرید قسطی چرم طبیعی از کیفیت آن مطمئن شوید. بدون شک، کیفیت چرم از جنبه‌های مهمی است که باید هنگام خرید قسطی چرم طبیعی به آن توجه کرد. در ادامه به چند شاخص چرم طبیعی اشاره شده است.

نرمی و انعطاف‌پذیری: چرم طبیعی با کیفیت بالا باید نرمی و انعطاف‌پذیری مناسبی داشته باشد. محصولات با چرم سفت و سخت ممکن است انعطاف کمی داشته باشند و حس راحتی در استفاده را القا نکنند.

خشک بودن: چرم با کیفیت بالا نباید خشک باشد. چرم‌های خشک معمولا مقاومت کمتری دارند. همچنین نمونه‌های خشک چرم ممکن است در طول زمان دچار شکستگی‌ و ترک‌ شوند.

یکنواختی رنگ: چرم با کیفیت بالا باید رنگ یکنواخت و با تراکم مناسب داشته باشد. یکنواخت نبودن رنگ ممکن است بر کیفیت چرم و تراکم آن تأثیر بگذارد.

ضخامت مناسب: در خرید قسطی چرم طبیعی توجه به ضخامت چرم نیز مهم است؛ چراکه چرم طبیعی با ضخامت مناسب معمولا بیشترین مقاومت را دارد و می‌تواند در برابر آسیب‌های خارجی مانند خراش‌ها و ساییدگی‌ها مقاومت کند.

عیوب دیداری: چرم با کیفیت بالا باید بدون عیوب دیداری مانند نقاط سیاه، خطوط ناخوشایند و علائم تراکم غیرمنظم باشد؛ چرا که این نوع عیوب ممکن است زیبایی و کیفیت کلی محصول را کاهش دهند.

کیفیت چرم - کاماپرس

اندازه و طراحی چرم طبیعی

هنگام خرید قسطی چرم طبیعی حتما مطمئن شوید که اندازه و طراحی محصول با سلیقه و نیازهای شما همخوانی دارد. بررسی کنید که آیا جزئیات کوچکی که شما به دنبال آن هستید، در محصول وجود دارد یا خیر. به عبارت دیگر صرفا به خاطر ارائه تسهیلات قسطی، آن را خریداری نکنید و به نیازهای خود نیز توجه کنید.

مراقبت و نگهداری از چرم طبیعی

قبل از خرید قسطی چرم طبیعی، راهنمای مراقبت و نگهداری از محصول انتخابی خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که مراقبت از چرم طبیعی مورد نظرتان کار سختی نبوده و هزینه چندانی نخواهد داشت. در برخی موارد، نگهداری از چرم طبیعی برای مدت طولانی سخت و هزینه‌بر است. صرفا به خاطر خرید قسطی چرم طبیعی، نگهداری سخت از آن را به جان نخرید.

خرید قسطی چرم طبیعی از «چرم پرسیس»

چرم پرسیس، مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای ملی ایران است. سیستم توزیع کالا و خدمات به مشتریان در چرم پرسیس با به‌ کارگیری زیرساخت‌های استاندارد، تضمین‌کننده‌ تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو در صورت خرید اینترنتی از نشانی اینترنتی https://persisleather.ir است.

چرم پرسیس با ارائه تسهیلات خرید قسطی چرم طبیعی برای مشتریان خود، خیال آنان را بابت خرید چرم طبیعی راحت کرده است؛ به همین خاطر می‌توان با استفاده از این شرایط ویژه تجربه‌ خریدی عالی و باکیفیت از این مجموعه داشت. همچنین این مجموعه در مرحله تولید چرم و مواد اولیه تا تولید و عرضه کفش، نظارت کامل بر کیفیت دارد و به همین خاطر بهترین محصولات را به دست مشتریان خود می‌رساند.

متقاضیان برای خرید حضوری نیز می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه جابرزاده، پلاک 60 و همچنین ایران مال، طبقه جی 2، جنب کتابخانه جندی‌شاپور، سالن 2، غرفه 10 مراجعه کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 02128421139 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز